معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با گرامیداشت حماسه‌آفرینی‌های ملت، از ۹ دی ۸۸ به‌عنوان ۲۲ بهمن ۵۷ دیگری در تاریخ ملت یادکرد.
کد خبر: ۱۵۴۵۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۲ 30 December 2015
به گزارش تابناک مازندران، رسول سنایی راد به مناسبت ایام‌الله ۹ دی جلسه بصیرت وتجدیدمیثاق بارهبری از سوی عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی شهرستان چالوس درستادفرماندهی انتظامی شهرستان چالوس، با گرامیداشت حماسه ۹ دی افزود: دامنه حضور مردمی در حماسه تاریخی ۹ دی ۸۸ آن‌قدر وسیع بود که گویا بهمن ۵۷ دوباره‌ای در ایران در حال تحقق است و همگان را به یاد ایام پیروزی انقلاب اسلامی می‌انداخت که همه اقشار مردمی درصدد مقابله و مبارزه با رژیم شاهنشاهی برآمدند.

وی بیان کرد: تفاوت حماسه ۹ دی ۸۸ و بهمن ۵۷ تنها در این بود که مردم ایران در بهمن ۵۷، به دنبال تغییر رژیم و استقرار حکومت جدید در جامعه بودند اما در حماسه ۹ دی ۸۸ مردم بر ادامه راه دفاع از نظام و حریم ولایت تأکید داشتند و اعلام رضایت و علاقه‌مندی خویش را از نظام جمهوری اسلامی اعلام کردند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: نباید از این نکته غافل شد که در زندگی پیچیده اجتماعی امروز، بدون بصیرت نمی‌توان گام برداشت و به تعبیر زیبای مقام معظم رهبری بصیرت در هدف، بصیرت در وسیله، بصیرت در شناخت دشمن، بصیرت در شناخت موانع راه، بصیرت در شناخت راه‌های جلوگیری از این موانع و برداشتن این موانع لازم است.

وی گفت: با حرکت حماسه ۹ دی مردم، آن حجم عظیم تبلیغات دشمن که می‌خواست فتنه‌گران را مردم ایران معرفی کند و این‌گونه نشان بدهد که مردم ایران از انقلابشان و از نظامشان برگشتند، به‌کلی نقش بر آب شد.

سنایی راد ادامه داد: تحلیل گران خارجی عنوان کردند که بعد از رحلت امام بزرگوار یا بعد از حرکات اول انقلاب، هیچ اجتماعی با این بزرگی، با این تپش و با این شور و هیجان وجود نداشته که مردم وارد میدان شدند و این، حقیقت ۹ دی است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار