برادر شهید دانش‌آموزی شهید نور محمد رضادوست گفت: تکریم از یک شهید دانش‌آموز پس از 35 سال دارای پیام‌های بسیاری است و پسندیده است.
کد خبر: ۱۷۴۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵ 03 February 2016

به گزارش تابناک مازندران،محمد رضادوست در مراسم یادواره شهدای دانش‌آموزی که با محوریت شهید نورمحمد رضا دوست در دبیرستان دخترانه شاهد ساری برگزار شد، گفت: بعد از 35 سال، تکریم از یک جوان شهید خود دارای پیام و انگیزه دهنده برای جامعه است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی و دهه فجر هدیه غیبی است، افزود: در سال 56 و 57 همه ظرفیت‌های اسلام در مقابل شاهنشاهی قرارگرفتند و این جوانان دانش‌آموز نیز با فطرت پاکشان و با درک واقعیت جامعه و در خطر دیدن اسلام وارد عرصه نبرد شدند.

برادر شهید رضادوست تصریح کرد: امروز یک میلیارد و 600 میلیون مسلمان در جهان وجود دارد که حضور این مسلمانان از ایثارگری مسلمانان در دوران پیامبر تا کنون است.

وی با اشاره به اینکه در دوران ائمه معصوم مردم امام را نفهمیدند و امام نمی توانستند با تعداد اندک مردم حکومت تشکیل دهند، افزود: در انقلاب اسلامی بچه حزب اللهی ها به کمک امام راحل آمدند و انقلاب را به پیروزی رساندند.

رضا دوست با اشاره به قانون کاپیتولاسیون که مایه تحقیر ملت ایران بود، اظهار کرد: این انقلاب با این ویژگی محصول خدمات امام(ره) و مقام معظم رهبری بود و کنفرانس 5+ 1 که طی آن 6 قدرت دنیا در یک طرف و ایران در طرف دیگر بود خود نشان دهنده اقتدار جمهوری اسلامی است.

وی افزود: شهدا اولیا الهی هستند و برگزاری یادواره شهدا موجب ضمانت انقلاب بوده و تقدیر و تشکر از خانواده شهدا اقدامی پسندیده است.

این برادر شهید با اشاره به اینکه کتاب، رهبری و مردم سه ضلع پایداری ملت ایران است، عنوان کرد: مازندرانی‌ها سابقه مبارزاتی در دفاع مقدس دارند و این استان دارای شخصیت‌های دینی و مذهبی در رده بالا است و وفاداری خودشان را در همه دوران به اثبات رساندند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار