بیشترین آسیب دیدگی مربوط به صورت و دست افراد است اما یک دختر 11 ساله ساروی به علت مصدومیت شدید دست، چشم و صورت در بیمارستان بوعلی ساری بستری شده است.
کد خبر: ۱۹۸۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۸ 16 March 2016
به گزارش تابناک مازندران، در حالی که فرمانده انتظامی استان ساعاتی پیش از مصدومیت 9 نفر در شب چهارشنبه سوری مازندران خبر داده بود این آمار تا دقایقی پیش به بیش از 31 نفر رسید.
بر اساس اطلاع موثق از بین این 31 نفر سه مصدوم به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستانهای ساری، تنکابن و نور بستری هستند و بقیه ترخیص شده و یا در حال مداوای سرپایی هستند.
بیشترین آسیب دیدگی مربوط به صورت و دست افراد است اما یک دختر 11 ساله ساروی به علت مصدومیت شدید از ناحیه دست، چشم و صورت در بیمارستان بوعلی ساری بستری شده است.
همچنین خانم 43 ساله ای نیز در شهرستان تنکابن به دلیل شکسته شدن پا مورد بستری قرار گرفته است و یک مرد جوان با بیست سال سن تاکنون 2 انگشت دست خود را از دست داده است که تلاشها برای پیوند مجدد انگستان وی اگرچه ادامه دارد اما تا این لحظه بی نتیجه مانده است.
سردار جعفری نسب ساعتی پیش ضمن تشکر از رعایت بیش ازپیش قوانین توسط جوانان و خانواده‎ها از هم استانی‎ها خواسته بود برای رسیدگی به دیگر رسوم نوروزی به منازل خود رفته و خیابانها را ترک کنند.
انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار