بدلیل عدم همکاری برخی از ادارات
ابراهیم یعقوبی فرمانده بسیج ناحیه قائمشهرگفت: بازسازی واقعه غدیر دو سال متوالی در راستای آشنایی عموم مردم با فرهنگ غدیر در شهرستان قائمشهر برگزار شد.
کد خبر: ۲۰۵۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۹ 02 April 2016
به گزارش تابناک مازندران، ابراهیم یعقوبی فرمانده بسیج ناحیه قائمشهر در مورد برپایی بازسازی واقعه غدیر گفت: بازسازی واقعه غدیر دو سال متوالی در راستای آشنایی عموم مردم با فرهنگ غدیر در شهرستان قائمشهر برگزار شد.

یعقوبی واقعه غدیر را روز بسیار بزرگ و باارزشی دانست و بیان کرد: ترویج بازسازی واقعه غدیر از اهمیت بسیار والایی برخوردار است تا فرهنگ غدیر در جامعه نشر داده شود، فرهنگ غدیرترویج فرهنگ ولایت پذیری در جهت آگاهی بيشتر مردم است.

وی نمایش غدیر را مقابله با تهاجم فرهنگی دانست و افزود: دشمن درصدد است تا فرهنگ بی ریشه و ناقص خود را به جامعه ما القا کند و در این راستا سعی دارد تا جوانان ما را با الگوهای ناب اسلامی بیگانه کند. استفاده و بهره وری از این الگوها و ارائه آن به نحو شایسته به جوانان می تواند مهم ترین حربه در برابر تهاجم نرم دشمنان و گام موثری در این راستا باشد.

فرمانده بسیج تاحیه قائم شهر ضمن بیان هنر نمایش بعنوان هنری تاثیر گذار در زندگی مردم اظهار کرد: در دو مرحله اجرای بازسازی واقعه غدیر در این شهرستان از استقبال بسیار خوب عموم مردم روبه رو بود که نشان از علاقمندی شهروندان به این مسئله است.

این مسئول در ادامه بیان کرد: متاسفانه در دو سال گذشته که در شهرستان قائمشهر این برنامه اجرا شد به غیر از امام جمعه شهرستان قائم شهر، شورای شهر و شهرداری قائم شهر دیگر ادارات با وجود مصوبات در جلسات، کمکی در اجرای این برنامه نداشته و در صورتی که در سال 95 نیز این روال ادامه پیدا کند علی رقم میل باطنی این برنامه اجرا نخواهد شد.

یعقوبی در پایان گفت: اجرای این برنامه یکی از وظایف شرعی مسئولین این شهر است چون که واقعه غدیر را برای نسل آینده به درستی تبیین کنند و امیدوارم ادارات شهرستان همکاری خود را اعلام نمایند و به خود بیآیند تا بتوان این برنامه مذهبی را اجرا کنیم .

بلاغ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار