رئیس کل دادگستری مازندران
رئیس کل دادگستری مازندران گفت: تعطیلی واحدهای تولیدی ضررهای اجتماعی بی شماری به بار می آورد.
کد خبر: ۲۱۷۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰ 24 April 2016

به گزارش تابناک مازندران، حجت الاسلام محمدعلی تقوی فرد در کارگروه اشتغال شهرستان آمل با اشاره به اینکه رابطه صنعت و تولید نباید بر مبنای این باشد که باری بیش از اندازه بر دوش یکدیگر بگذارند، عنوان کرد: سود پشت سر هم نوعی ربا است که جزای آن جهنم است و نباید صورت گیرد.

وی با بیان اینکه واحدهای تولیدی مجرم نیستند و نباید زمینه فرار و گریز مدیران این واحدها ایجاد شود، اظهار کرد: شرایط تحریم و هماهنگ نبودن شرایط سیاسی اجتماعی ایران با سایر دنیا موجب این وضعیت شده است که البته براساس عقایدی است که داریم و به آن پایبند هستیم؛ اما باید همه در کنار هم برای رفع این مشکلات اقدام شود.

تقوی فرد با تاکید بر اینکه اگر بخش خصوصی و صنعت پابرجا باشد نظام و مردم نیز پابرجا خواهد بود، گفت: چرا باید از سرمایه ها و زحمت ها به راحتی غفلت شود و تعطیلی هر واحد تولیدی با میلیارد ها ضرر به نوعی جنایت است.

این مسئول با اشاره به اینکه در سال گذشته 80میلیارد تومان درآمد از هزینه دادرسی در مازندران کسب شده است، یادآور شد: این هزینه جرایم تخلفات و اختلافات مردم است و این ها چیزهایی است که نباید وجود داشته باشد، اگر اندکی از این رقم را به پیشگیری اختصاص دهیم صرفه جویی بسیاری انجام می شود.

وی با اعلام اینکه اگر صنعت و تولید رونق داشته باشد ما نیز هزینه ای بابت اختلافات نباید دریافت کنیم، افزود: تعطیلی واحدهای تولیدی ضررهای اجتماعی بی شماری به بار می آورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار