رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: دولت حمایت گسترده از واحدهای تولیدی را در دستور کار قرار داده است.
کد خبر: ۲۱۷۷۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵ 24 April 2016

به گزارش تابناک مازندران، محمد محمدپور عمران در کارگروه اشتغال شهرستان آمل با حضور رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به اینکه فضای کار امسال متفاوت از سایر سال ها خواهد بود و اقتصادی از جنس مقاومت در دستور کار قرار دارد، بیان کرد: از مواضع و سطوح مختلف اقدام و عمل قابل تعریف شدن است.

وی تصریح کرد: رئیس جمهور رشد 5 درصد را در سال منتهی به انتخابات اعلام کردند و این به معنی این است که دولت برای این رشد برنامه ریزی کرده و تحقق آن ضروری خواهد بود.

محمدپور با اشاره به اینکه برای اینکه بدانیم دولت امسال عمل به شعار اقدام و عمل را شروع کرده است اعلام می کنیم دولت حمایت گسترده از واحدهای تولیدی را در دستور کار قرار داده است، یادآور شد: به مسئولان کشوری اعلام شد که 16 هزار میلیارد تومان تسهیلات باید همراه یارانه سود به صنایع مازندران پرداخت شود و بانک ها با دستور رئیس کل و با تشخیص درست بودن ادعا، شامل افرادی که ناخواسته دچار چک برگشتی هم هستند نیز بشود.

وی ادامه داد: این تسهیلات به همراه 800 میلیارد تومان اعتبار به همراه سود و تسهیلات کلیات آن به تصویب رسید.

این مسئول یادآور شد: قطع گاز، برق و ارتباطات واحدهای تولیدی از سوی معاون رئیس جمهور ابلاغ شد که قطع این خدمات به معنای قطع شریان های اصلی واحدهای تولیدی است.

وی با اشاره به اینکه امسال با عزم و اراده ستاد اقتصاد مقاومتی باید تصمیمات جدیدی اخذ شود، گفت: در استان هایی مانند اصفهان اختیاراتی از سوی مسئولان بانک ها و تامین اجتماعی مرکز به

در تقسیط تامین اجتماعی، استمهال و فرصت بازپس دهی داده شده است و استاندار مازندران نیز در این زمینه از مسئولان استانی درخواست کردند که آنها نیز از این اختیارات استفاده کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار