مدیر آموزش و پرورش آمل گفت: آیین تجلیل از معلمان و فرهنگیان آملی امسال همزمان با مبعث پیامبر اسلام(ص) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۲۱۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۵ 30 April 2016

به گزارش تابناک مازندران، حمید محمدنسب اظهار کرد: همایش تجلیل از معلمان برتر این شهرستان 16 اردیبهشت ماه امسال در ایام جشن مبعث پیامبر اسلام و هفته بزرگداشت مقام معلم برگزار می‌شود.

وی با اشاره به مشارکت شورای اسلامی شهر و شهرداری در برگزاری آیین هفته معلم این شهرستان، افزود: سال گذشته نیز آیین تجلیل از معلمان آملی از سوی این دو نهاد شهری باعث شد تا مازندران بعد از استان یزد، در بین استان‌هایی جای گیرد که توانسته بزرگداشت مقام معلم را به‌خوبی برگزار کند.

مدیر آموزش و پرورش آمل با اشاره به نقش بارز معلمان در تعلیم و تربیت نسل‌های آینده کشور، خاطرنشان کرد: امروزه شاهد هستیم که معلمان با تمام مشکلات همه وجود خود را برای آموزش و پرورش دانش‌آموزان به‌کار می‌گیرند.

این مسئول از برگزاری هشتمین همایش بزرگ تجلیل از خیران مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: در این همایش از 300 خیر مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار در سالن همایش‌های دانشگاه آزاد قدردانی ‌شد.

محمدنسب با اشاره به اینکه طی سال گذشته پنج پروژه آموزشگاهی و آموزشی در این شهرستان افتتاح شد، تصریح کرد: این مهم در حالی روی داد که کشور در شرایط نامساعد اقتصادی به‌سر می‌برد.

وی در پایان گفت: با تلاش خیران مدرسه‌ساز آمل طی سال گذشته بیش از 2 میلیارد و 410 میلیون تومان به اداره آموزش و پرورش این شهرستان کمک‌رسانی شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار