امام جمعه بهشهر
امام جمعه بهشهر گفت: یکی از رسالت های معلمان آموزش عوامل انحطاط جامعه و روش های رفع آن ها و همچنین شناساندن عوامل رشد و توسعه جامعه به دانش آموزان است.
کد خبر: ۲۲۶۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۷ 08 May 2016

به گزارش تابناک مازندران، مراسم گرامیداشت مقام معلم ویژه معلمان زن شهرستان بهشهر در سالن فرهنگی و هنری غار هوتو این شهرستان برگزار شد و در ابتدای این مراسم هاجر تقی زاده که از بانوان معلم شهرستان و همسر شهید حبیب الله قنبری است سخنانی را درباره زندگی شهید قنبری بازگو کردند.

امام جمعه شهرستان بهشهر در این مراسم اظهار کرد: شهید مطهری معلمی نمونه بود که در راه حق علیه باطل به شهادت رسید و معلمان امروز نیز باید با الگوبرداری از بزرگانی مانند شهید مطهری در مسیر حق قدم بردارند.

حجت الاسلام سید عربعلی جباری گفت: معلمان به عنوان کسانی که در امر تعلیم و تربیت مشغول به هدایت دانش آموزان و در واقع آینده سازان این مملکت هستند باید وظایف خود را بدانند.

وی با بیان اینکه برای رشد و ترقی جامعه باید آفت ها و ضعف ها را شناسایی و برطرف کرد؛ افزود: عوامل انحطاط و سقوط یک جامعه را جهالت، اطاعت از هوا و هوس، غفلت، بی بندوباری و خباثت باطنی دانست.

امام جمعه شهرستان بهشهر گفت: رشد علمی ، سعی و تلاش، ایمان و داشتن همت بلند از عوامل تأثیرگذار بر سعادت انسان و پیشرفت جامعه است.

وی با بیان اینکه بدترین نوع مرگ انسان مردن در باتلاق جهالت است، افزود: اگر افراد جاهل که نمی توانند راه ترقی علوم را پیدا کنند در جامعه سکوت نکنند و سخنانی از روی جهل را بیان کنند قطعا میان مردم اختلاف به وجود می آوردند و کسانی که به جهالت دامن می زنند از فکر بلند و قدرت اندیشه در مسائل برخوردار نیستد.

جباری تصریح کرد: یکی از رسالت های معلمان آموزش عوامل انحطاط جامعه و روش های رفع آن ها و همچنین شناساندن عوامل رشد و توسعه جامعه به دانش آموزان است.

در این مراسم از مینا اسکندرزاده دانش آموز پایه سوم متوسطه دبیرستان شاهد بهشهر و منتخب جشنواره کشوری دانش آموزی فناوری نانو تقدیر شد و همچنین از 11 معلم زن نمونه شهرستان تجلیل به عمل آمد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار