رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی مازندران از ایجاد 14 کلینیک ویژه پزشکی به وسعت 14 هزار مترمربع در استان خبرداد و گفت که این فضاهای پزشکی از محل اعتبارات طرح تحول سلامت در حال ساخت است .
کد خبر: ۲۳۱۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸ 17 May 2016

به گزارش تابناک مازندران، قاسم جان بابایی افزود :ساخت این فضای پزشکی و درمانی درشهرستانهای مازندران از اواخر سال گذشته آغاز شد تا علاوه بر رفع کمبود فضا ، مناسب سازی کلینیک های موجود نیز انجام شود . 

وی ادامه داد : با ایجاد این مراکز امکان دسترسی راحت و آسانتر افراد برای برخورداری از خدمات دولتی درمانی پزشکان متخصص و فوق تخصص فراهم می شود . 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران ادامه داد : هم اکنون تعدادی از کلینیک های ویژه پزشکی در مکان های استیجاری و نه چندان مناسب از نظر فضا در شهرستان های مازندران مشغول فعالیت هستند که با ایجاد این فضاهای جدید ، علاوه بر برخورداری تعداد بیشتری از شهرستان ها از این امکانات ، فضای کلینیک های قبلی مناسب سازی می شود . 
وی اعتباری که برای ساخت این میزان فضای کلینیک ویژه درمانی مازندران درنظر گرفته شد را بیش از 651 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود : میانگین پیشرفت فیزیکی این پروژه ها 30 درصد است . 
کلینیک های ویژه واحدهای درمانی جایی است که در آنجا پزشکان متخصص و فوق تخصص عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی خدمات درمانی تخصصی را به شهروندان ارائه می دهند. 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران همچنین از خرید و استقرار 110 تخت ویژه بستری در بیمارستان های استان به عنوان گامی دیگر برای ارتقای وضعیت خدمات درمان اعلام کرد . 
وی ادامه داد: به همین منظور و برای استقرار این تخت های ویژه بستری یکهزار و 650 متر مربع فضا در بیمارستان های مازندران ایجاد می شود تا این تجهیزات در آنها مستقر شود .
دانشگاه علوم پزشکی مازندران با 23 بیمارستان و بیش از دو هزار تخت فعال خدمات دهی به افراد را انجام می دهد . 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار