کد خبر: ۲۷۵۲۸
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۴ 25 April 2015
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به ارتقا منزلت کارگران، گفت: طرح مسکن اجتماعی کارگران در مازندران اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، نصرالله دریابیگی عصر امروز در دیدار اعضای ستاد هفته کارگر مازندران با آیت‌الله معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، اظهار داشت: کارگران اساس و پایه توسعه کشور بوده و قشر آسیب‌پذیر جامعه با عزت‌مندی برای نظام تلاش می‌کنند.

وی افزود: سال 93 بالغ بر 450 میلیارد تومان برای بخش درمان مازندران هزینه شده است و بخش عمده آن مربوط به جامعه کارگری بوده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه مشکل بیمه کارگران ساختمانی باید رفع شود، تصریح کرد: شهرداران استان بر اساس قانون موظف هستند برای حفظ شان کارگران، زمین برای استقرار کارگران در شهرهای استان تهیه کنند.

بابایی با بیان اینکه شان کارگران در جامعه باید حفظ شود، افزود: ناامنی قرارداد موقت قانون کار نیز از دغدغه‌های جدی کارگران است.

رئیس شورای هماهنگی رفاه، تعاون و کار اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه باید حقوق کارگران در این زمینه رعایت شود، گفت: برای ارتقا کرامت کارفرمایان، گفتمان توامان کارگر و کارفرما را در استان نهادینه کردیم.

بابایی با بیان اینکه متاسفانه افراد خاصی به دنبال احیانکردن نساجی مازندران بودند و اکنون خود را متولی و حامی کارگران می‌دانند، افزود: تلاش همگان باید تعالی جایگاه کارگران در مازندران باشد.

وی با اشاره به اینکه امروز در مازندران بین تمام نهادهای زیرمجموعه شورای هماهنگی رفاه، تعاون و کار اجتماعی اختلاف نظری وجود ندارد، گفت: بسیاری از مشکلات حوزه کارگری از طریق اعضای شورای هماهنگی رفاه رفع می‌شود.

بابایی با بیان اینکه 100 هزار واحد مسکونی در راستای طرح مسکن اجتماعی کارگران در کشور اجرا می‌شود، افزود: صندوق اعتباری جامعه کارگری در تشکل‌ها نهادینه می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار