کد خبر: ۲۸۱۰۹
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۱ 26 April 2015
 معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار مازندران از واگذاری ۲۳۶ خدمت اداری مازندران به دفاتر پیشخوان دولت استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسن خیریان‌پور امروز در دومین جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت مازندران اظهار داشت: عملیاتی کردن برنامه نقشه راه اصلاح نظام اداری در سطح ادارات استان پیگیری که یکی از برنامه‌های نقشه راه اصلاح نظام اداری، برنامه توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی اداری است.

وی افزود:  واگذاری خدمات به دفاتر پیشخوان دولت و حمایت این دفاتر مورد تأکید مدیریت ارشد استان بوده که تاکنون تعداد 236 خدمت جدید احصا و با دستگاه‌های اجرایی تفاهم نامه امضا شد تا این خدمات توسط دفاتر پیشخوان دولت به مردم ارائه شود.

معاون استاندار مازندران گفت: برای ایجاد زیر ساخت‌های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات گام‌های اساسی صورت گرفته و مازندران پس از تهران رتبه دوم کشور را در این بخش کسب کرده است.

وی افزود: از تعداد 23 مدیر ستادی استانداری، 17 مدیرکل و در سطح دستگاه‌های اجرایی استان 52 مدیرکل تغییر کرده و از 22 فرماندار استان 17 فرماندار در دولت جدید و  تعداد 33 بخشدار و 25 معاون فرماندار در دولت تدبیر و امید تغییر یافتند.

خیریان‌پور گفت: به منظور تعیین تکلیف قبول شدگان آزمون استخدامی سال 91 مازندران، با تامین اعتبار و دریافت مجوز از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، از ابتدای سال 94 این افراد مشغول به کار شدند.

وی افزود: در این راستا مجوز جذب تعداد 600 نفر از ایثارگران نیز گرفته که ایثار گران بر این اساس جذب دستگاه‌های اجرایی استان شدند.

دبیر شورای راهبری توسعه مدیریت مازندران تأکید کرد: سیاست استانداری مازندران بر این بوده توسعه استان به‌صورت متوازن در همه زمینه‌ها و بخش‌ها انجام شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار