قاتل فراری که در نزاعی دسته جمعی با ضربات چاقو منجر به مرگ یکی از شهروندان شده بود دستگیر شد.
کد خبر: ۳۸۹۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳ 06 March 2017
سرهنگ جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،از شناسایی و دستگیری قاتل فراری که در نزاعی دسته جمعی با ضربات چاقو منجر به مرگ یکی از شهروندان شده بود ، خبر داد.
 
وی گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر نزاعی دسته جمعی در جنب آرامگاه معتمدی این شهرستان ، بلافاصله ماموران انتظامی این شهرستان به محل اعزام شدند .
 
فرمانده انتظامی شهرستان بابل افزود: با حضور ماموران در صحنه جرم طرفین درگیری از محل متواری شدند و یکی از طرفین این درگیری به نام پدرام-ع که با ضربات چاقو به شدت مجرح شده بود توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شد .
 
سرهنگ جعفری با شاره به این که مصدوم به علت شدت جراحات وارده در حین انتقال به بیمارستان جان باخت گفت : بلافاصله اکیپی از کارآگان پلیس آگاهی تحقیقات پلیسی را برای شناسایی عاملان این درگیری و عامل این جنایت آغاز کردند .
 
وی افزود : در اقدامی عملیاتی کلیه عاملان این درگیری در کمتر از 3 ساعت توسط ماموران دستگیر و تحت بازجویی های فنی و پلیسی قرار گرفتند .
 
فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت : در ادامه تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده یکی از طرفین این درگیری به نام م-ر به قتل اعتراف کرد .
 
سرهنگ جعفری افزود : متهم و سایر همدستان وی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و موضوع در دست بررسی است .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار