در راستای مقابله بی‌امان با قاچاق و تهیه و توزیع‌کنندگان مواد مخدر، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی طی 3 ماه گذشته موفق شدند، بیش از 850 کیلوگرم انواع موادمخدر را کشف کنند.
کد خبر: ۴۵۵۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۶ 08 July 2017
به گزارش تابناک مازندران، فرمانده انتظامی مازندران از کشف 850 کیلوگرم انواع مواد مخدر در سه ماه گذشته در سطح استان خبر داد.
 
  سردار سیدمحمود میرفیضی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران، گفت: در راستای مقابله بی‌امان با قاچاق و تهیه و توزیع‌کنندگان مواد مخدر، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی طی 3 ماه گذشته موفق شدند، بیش از 850 کیلوگرم انواع موادمخدر را کشف کنند.
 
وی با بیان اینکه این میزان کشفیات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از 20 درصد افزایش داشته است، افزود: بیش از 30 باند تهیه و توزیع مواد مخدر نیز طی این شناسایی و متلاشی شد.
 
فرمانده انتظامی مازندران خاطرنشان کرد: در همین خصوص تعداد زیادی از خرده‌فروشان موادمخدر شناسایی و دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
 
این مسؤول با اشاره به جمع‌آوری معتادان متجاهر در این مدت از تحویل این افراد به مراکز ترک اعتیاد ماده 15 و 16 خبر داد.
 
میرفیضی در ادامه با اشاره به این که سوء مصرف موادمخدر از این رو که بنیان‏‌هاى روحى، روانى، اخلاقى و اجتماعى خانواده و اجتماع را متزلزل می‌کند، گفت: امروزه مواد مخدر به عنوان مسئله‌اى اجتماعى تلقى مى‏‌شود که سبب به وجود آمدن رفتارهاى آسیب‌زایى مانند اختلال و تنش در نقش‏‌هاى خانوادگى، ولگردى و خیابان‌گردى، تکدى‌گرى، انجام رفتارهاى کجروانه و غیره مى‏‌شود.
 
وی افزود: مصرف روزافزون و بی‌رویه مواد مخدر به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مشکلات قرن حاضر تلقی شده و زیان‌های ناشی از آن در زمینه‌های اجتماعی و اقتصادی بسیار سنگین است زیرا قدرت تفکر، خلاقیت، توان و کوشش و سازندگی را از انسان‌ها می‌زداید و ویرانگری‌های حاصل از آن زمینه‌ساز سقوط بسیاری از ارزش‌ها و هنجارهای فرهنگی و اخلاقی می‌شود و سلامت جامعه را به مخاطره می‌اندازد.
 
فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه  اعتیاد خانواده‌ها را فرو می‌پاشد و شخصیت و زندگی قربانیان خود را به اشکال بسیار گوناگون نابود و متلاشی می‌کند از مردم خواست برای مقابله با این بلای خانمان‌سوز و داشتن محیط اجتماعی سالم با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار