فرماندار قائم‌شهر گفت: با توجه به نزدیک شدن آغاز بازی های فوتبال لیگ برتر کشور برلزوم سرعت بخشی روند تکمیل و تجهیز ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر تاکید کرد.
کد خبر: ۷۵۸۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷ 02 July 2019

 یحیی یوسف‌پور در نخستین روزهای کاری پس از معارفه خود به عنوان فرماندار قائم شهر در نشست هم اندیشی با خبرنگاران رسانه‌ها پس از ارائه نقطه نظرات و طرح برخی از مسائل و مشکلات شهرستان قائم‌شهر از سوی خبرنگاران‌، اظهار کرد: خبرنگاران را صاحب فکر و اندیشه و تاثیر گزارترین قشر جامعه می‌دانم که شناخت و بهره جستن از ظرفیت‌های رسانه‌ها توسط مدیران، یک فرصت برای پیشرفت و توسعه شهرستان است.

وی افزود: خبرنگاران متعهد با رعایت اخلاق و اصول حرفه‌ای خبرنگاری، ضمن پوشش و انعکاس خدمات و عملکرد مدیران و دستگاه ها با نقدهای منصفانه و دلسوزانه خود کمک به مسئولان خواهند کرد چرا که نقد کردن مدیران توسط خبرنگاران متعهد نه آنکه تخریب نیست بلکه نقد آنها نقل و نیش آنها نوش است‌.

فرماندار قائم‌شهر با تاکید بر ضرورت هماهنگی‌ها و ارتباط مدیران با رسانه ها در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی بموقع مردم، بیان کرد: حضور بیشتر مسئولان در بین مردم در نقاط و محلات مختلف را موجب شناخت و پیگیری بهتر دستگاه ها در رفع مشکلات مردم بر شمرد‌.

این مسئول تصریح کرد: اراده بر این است در شرایط جدید ، مشکلات شهرستان و مطالبات مردم در بخش های مختلف با کمک نحبگان و جوانان کارآمد ورسانه ها و… بدرستی پیگیری و برطرف شود و با نزدیک شدن آغاز بازی های فوتبال لیگ برتر کشور برلزوم سرعت بخشی روند تکمیل و تجهیز ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر و نیز حمایت و نظارت لازم بر روند کارها و عملکرد مالکان و دست اندرکاران باشگاه نساجی مازندران برای تقویت وحفظ و بقاء تیم پرطرفدار و ریشه دار نساجی مازندران بعنوان تنها نماینده شایسته شمال ایران در لیگ برتر کشور تاکید کرد‌.

یوسف‌پور در پاسخ به صحبت‌های خبرنگار ما پیرامون پروژه های نیمه کاره، خاطرنشان کرد: به همکاران اطلاع دادیم تا در اسرع وقت لیستی از پروژه‎های نیمه کاره شهرستان تهیه کنند تا بتوانیم ابتدا آن را به اتمام برسانیم و این پروژه که فضای موجود شهرستان را با نارضایتی عمومی ایجاد کرده را برطرف کنیم.

در این نشست از خدمات و عملکرد 6 ساله محمدی فرماندار سابق قائم‌شهر در این شهرستان و نگاه مثبت ایشان با اهالی رسانه قدردانی شد.

بلاغ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار