عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از تعریض و بازگشایی ۲۰ کیلومتر از محور گوهرباران در آینده نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۹۱۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴ 09 September 2015
به گزارش تابناک مازندران نقل از تسنیم  محمد دامادی، اظهار داشت: بازدیدی که به همراه معاون حقوقی ، امور مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت راه و شهرسازی از جاده گوهرباران ساری انجام شد مقرر شد جلسه‌ای با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران و مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد جهت احداث پروژه مذکور صورت گیرد.
وی افزود: در این بازدید مقرر شد منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد هزینه احداث و تعریض 20 کیلومتر از مسیر گوهرباران را پرداخت کند.
عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه  پروژه جاده گوهرباران در سه فاز اجرایی می‌شود، تصریح کرد: پیمانکار فاز نخست این پروژه در آینده نزدیک انتخاب می‌شود و عملیات احداث و تعریض جاده آغاز می‌شود.
دامادی همچنین از بازدید محور ساری به تاکام خبر داد و گفت: عملیات اجرایی فاز نخست این پروژه با سرعت قابل قبولی در حال اجرا است.
وی از اختصاص 15 درصد اعتبار برای احداث فاز دوم پروژه ساری-تاکام خبر داد و تصریح کرد: به‌زودی فاز دوم این پروژه از سمت تاکام به ساری انجام می‌شود.
عضو مجمع نمایندگان مازندران با بیان اینکه تردد خودروها در ورودی روستای امره  بخش کلیجانرستاق  با حادثه همراه است، افزود: مقرر شد برای جلوگیری از تصادفات جاده‌ای در این مسیر زیرگذر احداث شود.
دامادی با اشاره به بازدید از پروژه کمربندی شمالی ساری، خاطرنشان کرد: پل روگذر در سه‌راه جویبار احداث می‌شود.
محفوظی معاون حقوقی ، امور مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت راه و شهرسازی از عملیات اجرایی تعریض و ارتقاء محور نور _ چمستان _ آمل و همچنین عملیات روکش آسفالت محور کلوده – ولیسده بازدید و دستوراتی را در جهت تسریع در انجام پروژه‌های مذکور ارائه کرده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار