366هر سه بازیکن مطرح بسکتبال مازندران که جایی در تیم ملی بسکتبال نیافتند روانه جنوب شده اند.
کد خبر: ۱۰۲۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴ 29 September 2015
به گزارش تابناک مازندران؛ تیم ملی بسکتبال ایران مشغول تارو مار کردن رقباست تا به قهرمانی برسد و در جام ملت های آسیا از عنوانش دفاع کند اما هیچ مازندرانی در ترکیب نیست.
موسی نبی پور، مهدی اسماعیلی و میثم میرزایی می توانستند در تیم ملی جای داشته باشند اما آنها و بخصوص میثم میرزایی که در اردوهای نهایی شرکت داشت، بد اقبال بودند و در زمره ی 12 نفر منتخب قرار نگرفتند.
این 3 نفر در چند سال گذشته از بهترین های لیگ برتر بودند ولی هیچوقت با هم در ترکیب یک تیم قرار نداشتند اما این بار قرار است تمام داشته های بزرگ بسکتبال مازندران کنار هم بازی کنند.
آنها به پتروشیمی بندر امام ملحق شدند تا برای جنوبی ها بازی کنند در حالیکه کاله می توانست مازنی ها را با جذب این بومی ها و حضور در لیگ برتر خوشحال کند.
اگر پروژه احداث مجموعه ورزشی کاله نبود امروز این نفرات شاخص در کنار هم قرار داشتند و با جوانان استان روزهای خوبی را می ساختند.


بسکتبال کاله به آمل رفت

این را هم شنیده ایم که مسئولان کاله تیم بسکتبال را که تا به حال در بابل بازی می کرد به آمل منتقل کرده اند.قرار است در بابل تنها برنامه های آموزشی در آکادمی کاله انجام شود.گمان می رود انتقال تیم کاله تنها به علت استقبال اندک تماشاگران بابلی از دیدارهای خانگی صورت گرفته باشد که البته وقتی می بینند کاله با وجود 3 بار صعود به لیگ برتر به لیگ یک برگشته، خیلی هم طبیعی جلوه می کند!

منبع:مازنداسپرت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار