وزیر اطلاعات تصریح کرد: امروز مشکلات جامعه فقط به دست دولت حل نمی‌شود بلکه باید زمینه را برای سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی آماده کرد.
کد خبر: ۱۱۰۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲ 12 October 2015
به گزارش تابناک مازندران ، حجت‌الاسلام سید محمود علوی ظهر دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان تنکابن افزود: تنکابن شهرستان دوست‌داشتنی است زیر خاستگاه بزرگان علم و دانش، ورزش و نر و سیاست است و وجود بزرگان و نام‌آوران فراروان آن را دوست‌داشتنی‌تر کرده است.
وی بابیان اینکه دولت روحانی خدمت به مردم را عبادت می‌داند، گفت: امروزه آدمی عاقل، کارآمد و با کوله باری از تجربه در عرصه‌های مختلف سکان دولت را در دست گرفته است.
وزیر اطلاعات با اشاره به وضعیت بد دولت یازدهم هنگام آغاز بکار گفت: در شرایطی دولت آغاز بکار کرد که خزانه دولت خالی بود و عملاً دولت در تمامی بخش‌ها با کمبود درآمد مواجه شد و علاوه بر آن تحریم‌ها، کارشکنی‌ها، تخریب‌ها و اختلاس‌های میلیاردی نیز به دولت تحمیل شد و بایستی گفت همین‌که دولت تاکنون نگذاشته مملکت به بااین‌همه بدهی زمین خورد، هنر کرده است.
وزیر اطلاعات به امنیت کشور اشاره کرد و گفت: به برکت تلاش نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و همه آحاد جامعه شاهد امنیت در کشور هستیم درحالی‌که دورتادور کشور، ارتش و باروت بیداد می‌کند.
حجت‌الاسلام علوی در خصوص گروه مذاکره‌کننده گفت: این گروه باافتخار و عزت با غرب مذاکره کردند و دستاوردهای بسیار خوبی برای کشور به ارمغان آوردند.
نماینده ویژه رئیس‌جمهور، ادامه داد: اگر روزی بشود جزییات مذاکره را چاپ کرد آن‌وقت مردم ایران درمی‌یابند که چگونه گروه مذاکره‌کننده از عزت ایران دفاع خواهند کرد.
وی با تامید بر رعایت اخلاق در جامعه گفت: باید مهربان باشیم و با همدلی و همراهی بسر دشمن بزنیم و اکنون طبق نظرسنجی اداره اطلاعات ۸۶ درصد مردم پشتیبان دولت و گروه مذاکره‌کننده هستند.
وی گفت: امروز جامعه علمی و دانشگاه و حوزه احساس آرامش می‌کنند زیرا فضای امنیتی در آن‌ها وجود ندارد.
وزیر اطلاعات با اشاره به فاجعه منا گفت: این فاجعه ناشی از بی‌کفایتی و بی‌تدبیری دولت آل سعود بوده و البته دولت ایران با بررسی ابعاد فاجعه در جهت احقاق حقوق مردم گام برمی‌دارد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار