کد خبر: ۱۱۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۱ 07 March 2015
با این روند آیندگان جنگل را در عکس های قدیمی و تابلوهای نقاشی می بینند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ، معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی جهاد کشاورزی مازندران در آیین کاشت درخت در روستای کمیشان نکا گفت: در دوران گذشته بخش عظیمی از این شهرستان و شمال کشور، جنگل بود که آرام آرام به دلیل توسعه و در برخی موارد منافع شخصی، جنگل‌ها از بین رفت.

فلاح افزود: وجود جنگل برای زندگی حال ما و آیندگان از مسائل مهم و ضروری است که نباید نادیده گرفته شود بلکه باید با تمام توان در جهت نگهداری و حفاظت از جنگل‌ها تلاش کنیم.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه نباید برای منافع شخصی، منافع ملی مردم و جامعه به‌خطر بیفتد، یادآور شد: درخت موجود زنده‌ای است که خدمات فراوانی به ما انسان‌ها می‌کند و لذا ما باید برای ادامه زندگی این موجود زنده، حفاظت و حراست از آن تلاش کنیم.

فلاح با بیان اینکه درختان همواره در زندگی انسان‌ها موثر بوده‌اند، گفت: انسان‌ها قرن‌ها در سایه شاخه‌های درختان از شدت گرما در امان بوده‌اند که همین مسئله و استفاده از اجزای مختلف درخت برای زندگی می‌طلبد که در حفظ عرصه‌های مختلف منابع طبیعی و درختان کوشا باشیم.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی مازندران تصریح کرد: همکاران منابع طبیعی تلاش‌های زیادی در حفظ و حراست از جنگل‌ها و عرصه‌های جنگلی دارند که باید بیشتر از گذشته تلاش کنند تا کسی خلاف قوانین و مقررات به منابع طبیعی دست درازی نکند.

فلاح افزود: روز درخت‌کاری بهانه‌ای است که به منابع طبیعی احترام بگذاریم و آن را احیا کنیم و در حفظ و نگهداری آن کوشا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار