سی‌وهشتمین دوره مسابقات قرآن اوقاف ساری با حضور یک‌هزار و 200 نفر در امامزاده عباس (ع) این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۱۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲ 13 October 2015
به گزارش تابناک مازندران حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری در حاشیه برگزاری مرحله شهرستانی سی‌وهشتمین دوره مسابقات قرآن کریم در آستانه مقدس امامزاده عباس (ع) ساری در گفت‌‍وگو با خبرنگار خبرگزاری این شهرستان اظهار کرد: سازمان اوقاف متولی اصلی برگزاری مسابقات قرآن در سطح شهرستانی، استانی، کشوری و بین‌المللی است.
وی با بیان اینکه مسابقات قرآن سازمان اوقاف برای سی‌وهشتمین‌بار در شهرستان ساری در حال برگزاری است، افزود: این دوره از مسابقات در سنین بالای 18 سال در بخش برادران و خواهران برگزار می‌شود.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ساری از حضور یک‌هزار و 200 نفر در سی‌وهشتمین دوره مسابقات شهرستانی قرآن کریم مرکز استان مازندران خبر داد و گفت: در این دوره از مسابقات 700 خواهر و 500 برادر با یکدیگر رقابت کردند.
این مسئول با اشاره به اینکه مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات روز گذشته در بخش برادران برگزار شد، ادامه داد: بخش خواهران سی‌وهشتمین دوره مسابقات قرآن اوقاف امروز در جوار بارگاه امامزاده عباس (ع) ساری برگزار شد.
حیدری تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل، اذان و مدیحه‌سرایی با یکدیگر به رقابت کردند و نفرات برتر هر رشته به مرحله استانی اعزام می‌شوند.
وی با اشاره به برگزاری مرحله شهرستانی سی‌وهشتمین دوره مسابقات مفاهیم قرآن کریم، گفت: مسابقات مفاهیم قرآن کریم اوقاف ساری با حضور 3 هزار قرآن‌آموز در حسینیه عاشقان مرکز استان مازندران برگزار شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار