سرپرست دانشگاه پیام‌نور مازندران گفت: تعداد 10 رشته کارشناسی‌ارشد در سال تحصیلی جدید به رشته‌های تحصیلی دانشگاه پیام‌نور مازندران افزوده شد.
کد خبر: ۱۱۵۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۱ 20 October 2015
به گزارش تابناک مازندران  از شهرستان ساری، اسدالله دیوسالار عصر امروز در نشست خبری هیئت ورزش‌های دانشگاهی مازندران، بیان کرد: دانشگاه پیام‌نور یکی از بزرگ‌ترین دانشگاه‌های دولتی کشور است که امروزه در 520 مرکز دانشگاهی فعالیت دارد.
وی با اعلام اینکه رسالت دانشگاه پیام‌نور بر مبنای آموزش و پژوهش است، افزود: این دانشگاه در بین اقشار مختلف جامعه با شعار محوری آموزش برای همه، همه جا و همه وقت گام برداشته و با میثاق با امام امت و رهبر انقلاب در نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش دارد.
دیوسالار با اشاره با اینکه این دانشگاه در فراهم کردن آموزش در مناطق توسعه‌یافته و دیگر مناطق پس از 25 سال از تاسیس به دستاوردهای خوبی دست یافت، گفت: دانشگاه پیام‌نور با محوریت در ایران اسلامی حتی در بسیاری از کشورهای خارجی توسعه علم و تولید آن را برعهده دارد.
سرپرست دانشگاه پیام‌نور مازندران با بیان اینکه این دانشگاه در عرصه‌های مختلف موفقیت زیادی داشته و کیفیت آموزشی را در دستور کار دارد، تصریح کرد: دانشگاه پیام‌نور استان مازندران توانسته از لحاظ کیفیت آموزشی و ارزیابی شاخصه‌های دانشگاهی رتبه نخست کشور را به دست آورد و در عرصه پژوهش این دانشگاه جزو 10 دانشگاه برتر کشور است و با تولیدات علمی تاثیر به‌سزایی در ارتقای جایگاه علمی کشور در بین دیگر استان‌ها دارد.
این مسئول با اشاره به نگرش سیستمی یکپارچه در دانشگاه پیام‌نور، مواردی همانند انعطاف‌پذیری در سیستم آموزشی، قانون‌مداری، کتاب‌محوری، بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز و شیوه‌های نوین آموزشی، آموزش به شیوه الکترونیک و مجازی را از دیگر اهداف دانشگاه پیام‌نور دانست.
دیوسالار تأکید کرد: منابع دانشگاه پیام‌نور بر اساس منابع شورای برنامه‌ریزی تدوین شده و تدریس می‌شود.
وی با اعلام اینکه آموزش به روش الکترونیکی و مجازی از دیگر اهداف دانشگاه پیام‌نور است، یادآور شد: دانشگاه پیام‌نور مازندران با فعالیت 18 مرکز واحد حدود 30 هزار دانشجو دارد که 20 درصد آنها در مقطع کارشناسی‌ارشد تحصیل می‌کنند.
سرپرست دانشگاه پیام‌نور مازندران گفت: با توجه به اعتمادسازی دانشگاه پیام‌نور در بین مردم کشور، در سال تحصیلی جدید استقبال خوبی را از سوی دانشجویان شاهد بودیم به‌طوری‌ که مازندران رتبه برتر را در بین واحدهای دانشگاهی کشور کسب کرد و 70 درصد جذب دانشجو داشت.
این مسئول با اشاره به اینکه در فعالیت فرهنگی دانشجویان دانشگاه پیام‌نور مازندران تاکنون توفیقات خوبی کسب کردند، اظهار کرد: مازندران میزبان بزرگ‌ترین همایش قرآن و عترت در آغاز سال تحصیلی جدید بود و این رویداد مهم با کیفیت بالایی برگزار شد.
دیوسالار با اشاره به اینکه دانشگاه پیام‌نور مازندران طی چند سال گذشته در زمینه ورزشی فعالیت‌های زیادی داشت، ادامه داد: یکی از سیاست‌های این دانشگاه تلاش‌ در جهت امور فرهنگی و ورزشی است.
وی تصریح کرد: در این دانشگاه به ورزش و ورزشکاران توجه ویژه‌ای می‌شود البته دانشجویان با مدارج ورزشی بالا از پرداخت شهریه معاف بوده و تحصیل برای آنها رایگان است.
دیوسالار با تأکید بر اینکه مازندران در همه رویدادهای ورزشی با ترکیب کامل شرکت دارد، متذکر شد: برای نخستین‌بار ورزشکاران این استان در المپیاد ورزشی دانشجویان پسر کشور به میزبانی استان قم به مقام قهرمانی دست یافتند و با شرکت ورزشکاران در هشت رشته ورزشی سرآمد دیگر استان‌ها بودند.
سرپرست دانشگاه پیام‌نور با اشاره به اینکه تیم ورزش کشتی این دانشگاه برای نخستین‌بار در لیگ برتر کشتی کشور تیم‌داری کرد، افزود: دانشجویان دختر مازندران نیز در مسابقات والیبال دانشجویان دختر کشور به مقام قهرمانی رسیدند.
این مسئول با اشاره به اینکه بیش از 30 رشته محل کارشناسی‌ارشد در دانشگاه‌های پیام‌نور مازندران وجود دارد، گفت: در سال تحصیلی جدید تعداد 10 رشته کارشناسی‌ارشد به رشته‌های تحصیلی دانشگاه پیام‌نور مازندران افزوده شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار