هفته شانزدهم رقابت های فوتسال ایران در حالی از بیستم آبان در هفت شهر کشور پیگیری می شود که تیم شهروند ساری تنها نماینده مازندران در این رقابت ها میهمان مقاومت البرز در کرج است و درصورت کسب هر نتیجه ای جز کسب سه امتیاز ، زیر تیغ جراحی قرار می گیرد.
کد خبر: ۱۲۶۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۷ 09 November 2015
به گزارش تابناک مازندران، تیم شهروند ساری که از 15 دیدار گذشته با کسب 15 امتیاز در رده یازدهم جدول این رقابت ها قرار دارد ، از پنج بازی گذشته تنها یک امتیاز کسب کرد و حتی در دیدار خانگی هفته پیش هم در عین ناباوری با نتیجه شش بر سه بازی را به حفاری اهواز واگذار کرد.
کسب نتیجه ضعیف توسط تیم شهروند ساری در فصل جاری سبب شد تا مدیرعامل این باشگاه با تعطیل کردن تمرین تیم و احضار کادر فنی ، فرصت نهایی را برای بازی با مقاومت البرز در اختیار آنان دهد ، فرصتی که اگر به هر نتیجه ای جز پیروزی بینجامد ، می تواند تبدیل به دیدار خداحافظی سید مهدی ابطحی و کادر فنی با شهروند ساری از تیم های پرطرفدار در این فصل از رقابت های لیگ برتر شود .
سرمربی تیم شهروند ساری در این باره گفت : توان تیم شهروند ساری در فصل جاری رقابت های لیگ برتر فوتسال در حد و اندازه فعلی است و ما برای بازی بهتر نیاز به جذب بازیکن خوب داشتیم که این کار در نیم فصل نیز به دلایلی انجام نشد.
سید مهدی ابطحی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : شهروند ساری با بضاعت فعلی نتایج بدی را کسب نکرده و ما نیز تمام تلاش خود را برای برد در بازی های باقی مانده در نیم فصل دوم انجام می دهیم تا بتوانیم رتبه خوبی را در جدول کسب کنیم.
وی اظهار داشت : در نیم فصل اول رقابت های فوتسال نیز به علت وجود مسائل حاشیه ای موجود در تیم استعفا کردم که با توجه به پذیرفته نشدن استعفا و با خواست مدیرعامل به تیم برگشتم و اکنون نیز هر روزی که آنها بخواهند از تیم خداحافظی می کنم.
مدیرعامل شهروند ساری نیز به خبرنگار ایرنا گفت : بازی مقاومت البرز آخرین شانس برای کادر فنی تیم شهروند ساری برای نشستن بر روی نیمکت این تیم است و هر نتیجه ای غیر از پیروزی می تواند باعث تغییر در کادر فنی تیم شود.
سعید نجاریان افزود : تیم شهروند ساری از پنج هفته پیش تاکنون فقط موفق به کسب یک امتیاز شد و جایگاه فعلی شایسته تیم ما در رقابت های فوتسال نیست و ما نیز در صورت کسب نتیجه ای غیر از پیروزی راهی جز تغییر و تحول در کادر فنی برای ایجاد شوک در تیم نداریم.
وی ادامه داد : این خواسته ما به عنوان متولیان تیم شهروند ساری به کادر فنی نیز منتقل شده و ما منتظر دیدار هفته شانزدهم رقابت های فوتسال در روز چهارشنبه بیستم آبان ماه خواهیم بود و امیدواریم با کسب پیروزی در برابر مقاومت البرز بار دیگر شاهد اوج تیممان در این رقابت ها باشیم.
در حال حاضر در رقابت های فوتسال ایران تیم مقاومت البرز با 15 بازی با کسب 15 امتیاز و تفاضل بهتر در رده دهم و تیم شهروند ساری با همین میزان امتیاز با تفاضل گل کمتر در رده یازدهم جدول قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار