کد خبر: ۱۳۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۸ 28 January 2015
فرماندار شهرستان نور با بیان اینکه اجرای برنامه‌های دهه فجر باید به مردم سپرده شود گفت: دشمن باید بفهمد مردم پای انقلاب و نظام خود ایستادند.

به گزارش فارس، هادی خنجری عصر امروز در جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار کرد: بسیج فرزند خلف امام است که در بدنه مردم حضور دارد و بسیاری از برنامه‌ها را پوشش می‌دهد و وظیفه فرزندی خود نسبت به امام و انقلاب را به‌درستی انجام می‌دهد.

فرماندار شهرستان نور افزود: این جلسات برای آن است که دستگاه‌های دولتی حضور پر رنگ‌تر داشته باشند و نقش آنها در برنامه‌های فرهنگی مناسبتی باید از گذشته پر رنگ‌تر و محسوس‌تر باشد، زیرا اگر کاری انجام شود، کمترین کاری است که در مقابل خون شهدا انجام می‌دهیم.

این مسئول تصریح کرد: دشمن می‌خواهد نامی از جمهوری اسلامی نباشد و برای این منظور همه تلاش خود را انجام می‌دهد و ما نباید دست روی دست بگذاریم و نظاره‌گر باشیم.

وی افزود: برای اینکه دشمن بفهمد مردم پای این نظام ایستادند باید در این دهه فجر با مردمی کردن برنامه‌ها، این شعار را محقق کنیم و به نمایش جهانی بگذاریم.

فرماندار شهرستان نور به انتظارات خود از بازار و اصناف در مناسبت‌ها اشاره کرد و گفت: از بازار و اصناف انتظار بیشتر می‌رود تا با آذین‌بندی و نصب پرچم و حضور در مراسم این حضور مردمی را به نمایش بگذارند.

فرماندار شهرستان نور با اشاره به ایجاد ایستگاه من عاشق محمد (ص) هستم در ایام دهه فجر بیان کرد: برنامه‌های دهه فجر حمایت از سیاست‌های نظام است و سیاست نظام جز استقرار و گسترین اسلام ناب محمدی (ص) نیست.

خنجری در پایان از شهرداری‌ها خواست تا مبادی ورودی و خروجی شهر را به گونه‌ای تغییر دهند که هر بیننده این تغییر را به خوبی احساس کند و متوجه جشن پیروزی انقلاب شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار