ائمه جمعه سوادکوه در نماز جمعه 13 آذر 94 اظهار کردند:ملت ایران مطیع ولایت هستند/دانشگاه‌ها محل تاخت و تاز سیاسی برای سیاستمداران نیست.
کد خبر: ۱۳۹۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۱ 04 December 2015
به گزارش تابناک مازندران، حجت‌الاسلام احمد قربانی در نماز جمعه این هفته شهر پل‌سفید، ضمن گرامیداشت 16 آذر روز دانشجو، اظهار کرد: در دانشگاه‌ها وقتی صحبت از تفکیک جنسیت می‌شود، عده‌ای صدای‌شان درمی‌آید، اگر هدف‌تان کسب علم است، چرا از این امر ناراحت می‌شوید.

وی با اشاره به حمایت عربستان از گروه‌های تروریستی در منطقه، تصریح کرد: عربستان ادعا می‌کند داعش به ایران وابسته است و به همین علت حمله تروریستی در ایران انجام نمی‌دهد، حال آنکه اقتدار و صلابت ایران در منطقه و تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) و نیروهای مسلح مانع هرگونه عملیات تروریستی در کشور است.

امام‌جمعه پل‌سفید تأکید کرد: ایران کشوری ولایی است و ملت ایران مطیع ولایت هستند.

قربانی با اشاره به هفته وقف و انتقاد از وضعیت موجود، بیان کرد: متاسفانه امروز کسی به وقف اهمیت نمی‌دهد و کار به‌جایی رسیده است که موقوفات را می‌خورند.

وی درباره نامه دوم مقام معظم رهبری به جوانان غربی تصریح کرد: این روزها اسلام‌ستیزی و اسلام‌هراسی در غرب ترویج می‌شود که در این میان نامه مقام معظم رهبری برای روشنگری جوانان و آزادگان غربی نوشته شد و مورد استقبال آنان نیز قرار گرفت.

امام‌جمعه پل‌سفید با اشاره به در پیش بودن روز جهانی حقوق بشر، اضافه کرد: مگر ملت لبنان، سوریه، عراق، بحرین و یمن بشر نیستند و حقوق ندارند؟ بیایید با یک نگاه مشترک به حقوق بشر بنگرید.

قربانی خاطرنشان کرد: حقوق بشر شما سنگین‌تر از بمب‌های اتمی و شیمیایی است که بر سر ملت‌های مظلوم می‌ریزید و آنها را به خاک و خون می‌کشید.

حجت‌الاسلام غلام‌حسین ذاکری‌خطیر در نماز جمعه این هفته شهر زیراب در بخشی از سخنان خود با اشاره به حمله انگلیس به داعش در سوریه اظهار کرد: ائتلاف به‌اصطلاح ضدداعش غربی به‌شدت برای منطقه خطرناک است.

امام جمعه موقت زیراب ضمن گرامیداشت روز دانشجو تصریح کرد: دانشگاه‌ها محل تاخت و تاز سیاسی برای سیاستمداران نیست بلکه جایگاهی علمی برای دانشجویان است.

ذاکری‌خطیر در پایان با گرامیداشت 19 آذر روز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی به فرمان امام خمینی (ره)، گفت: این شورا ضمن آگاه‌سازی جوانان درباره مسائل فرهنگی، باید بحث حجاب را جدی بگیرد و مصوبات را پیگیری و اجرایی کند.
بلاغ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار