فرمانده پلیس‌راه مازندران گفت: در حال حاضر محور گدوک به دلیل آب شدن برف لغزنده است که رانندگان باید با احتیاط تردد کنند.
کد خبر: ۱۴۲۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۷ 11 December 2015
به گزارش تابناک مازندران، جعفر محمدنژاد اظهار کرد: در حال حاضر شاهد حجم زیاد خودروها در محورهای هراز، فیروزکوه و کندوان هستیم ولی وضعیت ترافیک به صورت عادی و روان و سطح جاده خشک است.

وی بیان کرد: همچنین محور گدوک به جهت آب شدن برف‌ها لغزنده است که رانندگان با احتیاط تردد کنند.

فرمانده پلیس‌راه مازندران با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی جهت سهولت تردد در محورهای مازندران، اظهار کرد: تردد موتورسیکلت از ساعت شش روز چهارشنبه 18 تا ساعت 24 روز شنبه 21 آذرماه امسال در تمام بزرگراه‌ها، آزادراه‌ها و محورهای محور کندوان (کرج ـ چالوس)، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

این مسئول با بیان اینکه تردد انواع تریلرها، کامیون و کامیونت‌ها از محور کرج ـ چالوس ممنوع است، گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 24 روز شنبه 21 آذرماه امسال از کرج به مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس‌راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 همان روز از 15 کیلومتری مرزن‌آباد (دزبن) به سمت کرج به صورت یک‌طرفه است.

این مسئول با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تریلی در محور هراز، بیان کرد: تردد انواع کامیون و کامیونت به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت شش روز چهارشنبه 18 تا ساعت 24 روز شنبه 21 آذرماه از محور هراز ممنوع اعلام شده است.

محمدنژاد با اعلام اینکه تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 13:30 تا 24 روز شنبه 21 آذرماه از رودهن به سمت آمل ممنوع است، افزود: با اعلام مأموران پلیس‌راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روز شنبه 21 آذر از آب اسک به رودهن(محدوده مشاء)، به صورت یک‌طرفه است.

وی تصریح کرد: همچنین تردد انواع تریلی، کامیون و کامیونت به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت شش روز چهارشنبه 18 تا ساعت 24 روز شنبه 21 آذرماه از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع اعلام شد.

فرمانده پلیس‌راه مازندران با تأکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در محورهای استان با توجه به لغزنده بودن، خاطرنشان کرد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کرده و با همکاری پلیس‌راه، سلامتی خود و خانواده خود را تضمین کنند.

وی در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش‌شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار