فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: باند دزدانی که توسط پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان آمل شناسایی ودستگیر شدند، در بازجویی های فنی پلیس پارکینگ آپارتمانها و خانه های خالی ازسکونت را سوژه دزدی خود اعلام کرده بودند.
کد خبر: ۱۴۳۱۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱ 12 December 2015
به گزارش تابناک مازندران، سرهنگ ولی الله گنجیان مقدم عصرجمعه افزود: در پی وقوع چند فقره دزدی از خانه های شهروندان در شهرستان آمل، رسیدگی به این موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی دریافتند، سارقان با شناسایی منازل خالی از سکنه و تخریب پنجره اقدام به سرقت اموال از منازل و همچنین سرقت موتورسیکلت از داخل پارکینگ ها می کردند. 
فرمانده انتظامی آمل،اضافه کرد: ماموران با شناسایی متهمان و مخفیگاه اعضای این باند در عملیاتی غافلگیرانه سه عضو از اعضای این باند به نام های 'ق- الف'،'حمید- ن' و 'کیومرث- ق' را دستگیر کردند.
سرهنگ گنجیان مقدم افزود: متهمان در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس به11فقره دزدی از خانه های مردم درآمل اقرار کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان آمل، گفت: همه محل های دزدی با راهنمایی متهمان شناسایی شد و متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و با قرار صادره روانه زندان شدند.
سرهنگ گنجیان مقدم، از شهروندان درخواست کرد: رعایت اصول اولیه ایمنی، از قفل بودن درب منزل در هنگام خروج از منزل مطمئن شده و در خصوص نگهداری پول نقد و اقلام با ارزش خود مثل طلا و جواهرات گران قیمت در منزل، کلیه نکات ایمنی را رعایت کنند و در این رابطه توصیه ها و هشدارهای پلیس را مدنظر قرار دهند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار