مدیرکل راه‌آهن شمال با اشاره به آمادگی راه‌آهن شمال در انتقال و جابجایی کالا، از وجود ۹۰۰ دستگاه واگن برای حمل و ترانزیت انواع غلات به کشورهای حاشیه جنوبی خلیج‌فارس خبر داد.
کد خبر: ۱۵۰۹۲۱
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵ 24 December 2015
به گزارش تابناک مازندران، یوسف گران پاشا در حاشیه بازدید هیئت سرایه گذاری قزاقستان از امکانات حمل‌ونقل ریلی شمال گفت: گسترش حمل‌ونقل ترانزیتی از اولویت‌های کاری ما بوده و سرعت در حمل این بارها را با پیگیری‌های مجدانه به انجام می‌رسانیم.

مدیرکل راه‌آهن شمال گفت: در کنار سرعت در حمل بار، امنیت نیز به‌موازات آن برای ما مهم بوده و تضمین بیمه برای تمام بارهای حمل شده از طریق راه‌آهن را وظیفه ذاتی آن می‌دانیم.

گران پاشا با اشاره به همکاری و تعامل خوب بین بندر امیرآباد وراه‌آهن شمال گفت: راه‌آهن شمال و بندر امیرآباد با تعاملات خوب و سازنده خود برای افزایش سهم حمل بار از طریق شبکه ریلی تلاش می‌کنند به‌طوری‌که در سال گذشته حدود نزدیک به ۱۳۴ هزار تن بارهای بندر امیرآباد از طریق خط آهن حمل شد.

هیئت سرمایه‌گذار از کشور قزاقستان به‌منظور ترانزیت سالانه ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تن غلات از طریق خطوط ریلی به مقصد کشورهای حاشیه خلیج‌فارس از خطوط ریلی شمال بازدید کرد.

مهر
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار