معاون فرماندار شهرستان جویبار از جبران بخشی از هزینه خسارت طوفان مهر ماه امسال به مردم این شهرستان با پرداخت تسهیلات بانکی خبرداد.
کد خبر: ۱۷۱۲۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۶ 28 January 2016

به گزارش تابناک مازندران، خسرو طالبی در جلسه هماهنگی جبران خسارت طوفان جویبار که با حضور مدیران بانک ها برگزار شد ، گفت : تاکنون دو میلیارد و 670میلیون ریال از این خسارت به مردم جویبار پرداخت شد.

وی ادامه داد : این میزان هزینه جبران خسارت طوفان از طریق تسهیلاتی که بانک ملی در اختیار مردم قرارداده است ، پرداخت شد. 


معاون فرماندارجویبار از پرداخت بخش دیگری از هزینه جبران خسارت طوفان جویبار هفته آینده خبرداد و گفت که برای این منظور پنج میلیارد و 600میلیون ریال تسهیلات از سوی بانک تجارت و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پرداخت می شود. 


وی ادامه داد : با وجود تنگناهای مالی و اعتباری دولت ، پس از وقوع طوفان بیش از پنج هزار ورق ایرانیت و ورق گالوانیزه بین خسارت دیدگان توزیع شد .

 
طالبی استمهال وام بانکی کشاورزان خسارت دیده را به عنوان اقدام دیگری برای حمایت از خسارت دیدگان طوفان امسال نام برد و گفت : کشاورزان خسارت دیده با معرفی اداره جهاد کشاورزی از خدمات این نوع حمایت برخوردار شدند.


طوفان 16 مهر ماه امسال با میانگین سرعت 85 تا 90 کیلومتر بر ساعت خسارت هایی را به واحدهای مسکونی شهرستان های میاندورود، نکا، ساری، ساری، بابل، جویبار و سیمرغ وارد کرد.


براساس برآورد کارشناسان فنی ، این توفان و بارندگی شدید بیش از 300 میلیارد ریال به بخش های مختلف کشاورزی ، مسکونی وخدماتی جویبار خسارت زد .

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار