سرپرست تیم فوتبال صنعت ساری
سرپرست تیم فوتبال صنعت ساری با بیان اینکه تیم صنعت از همان ابتدا فعالیت فوتبالی در ساری با دخالت بی‌مورد افراد با حاشیه زیاد روبه‌رو بود، گفت: هدف مسئولان اداره‌کل ورزش و جوانان استان موفقیت این تیم بود و هدف دیگری در کار نبود.
کد خبر: ۱۷۸۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶ 09 February 2016

به گزارش تابناک مازندران،سعید هدایت‌پور با اشاره به اینکه تیم فوتبال صنعت از فعالیت پنج ساله‌اش در ساری از همان ابتدا سال تاکنون با مشکلات روبه‌رو بود، اظهار کرد: مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان برای موفقیت صنعت ساری تمام تلاشش را انجام داد و از هیچ تلاشی دریغ نکرد.

وی با بیان اینکه تیم صنعت از همان ابتدا فعالیت فوتبالی در ساری با دخالت بی‌مورد افراد با حاشیه زیاد روبه‌رو بود، افزود: هدف مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان برای این تیم حضور لیگ بود و جز موفقیت این تیم، هیچ هدف دیگری در کار نبود.

سرپرست تیم فوتبال صنعت ساری با اشاره به اینکه در چند بازی اخیر با حمایت مالی و معنوی اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال استان این تیم در لیگ حفظ شد، گفت: مازندران دارای باشگاه‌های مختلف ورزشی به ویژه فوتبال است ولی مسئولان استانی برای سربلندی صنعت ساری با توجه به مشغله کاری که داشتند، از هیچ تلاشی دریغ نکرد.

وی بیان کرد: مشکلات و بدهی‌های که از چند سال گذشته در این تیم بود کمر صنعت ساری را شکست و با توجه به پرداخت برخی از بدهی‌ها این مشکلات و بدهی تیم هنوز پا بر جا است.

سرپرست تیم فوتبال صنعت ساری از برخی مربیان و پیشکسوتان فوتبال ساری گلایه کرد و گفت: از مربیان و پیشکسوتان فوتبال ساری در شرایط سخت و بحرانی از نظر فکری و معنوی انتظار بیشتری می‌رفت که در این زمینه هیچ اقدامی انجام ندادند.

هدایت‌پور با بیان اینکه اهل مصاحبه نبوده و نیستم، تصریح کرد: برای نخستین‌بار مصاحبه دادم زیرا در حال حاضر تمام فکر و ذهنم  برای موفقیت و کسب نتایج تیم صنعت ساری در سه بازی آخر است که باید انجام دهم تا پیش هواداران و تماشاگرانی ساروی شرمنده نشوم.

سرپرست تیم فوتبال صنعت ساری با اشاره به اینکه تمامی بازیکنان در آمادگی کامل به سر می‌برند، افزود: بازیکنان جوان و با تعصبی و قدیمی در تیم صنعت ساری داریم و برای حفظ سهمیه در سه بازی آخر تمام سعی و تلاش‌شان را انجام می‌دهند تا فوتبال ساری روسفید بماند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار