رئیس هیئت والیبال ساری
رئیس هیئت والیبال ساری از صعود تیم سازمان عمران شهرداری ساری به مرحله نیمه‌نهایی لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۸۵۲۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۸ 21 February 2016

به گزارش تابناک مازندران،کریم اکبری با اشاره به حضور نماینده ساری در جمع چهار تیم برتر مرحله نیمه‌نهایی گفت: تیم سازمان عمران شهرداری ساری امشب با برتری مقابل حریفش گل‌گهر سیرجان موفق به صعود شد.

وی با بیان اینکه از سه بازی بازیکنان عمران شهرداری ساری در دو بازی پیروز شدند، افزود: سومین بازی بین دو تیم عمران شهرداری ساری و گل‌گهر سیرجان با برتری قاطع سه بر صفر ساروی‌ها در خانه حریف همراه بود.

رئیس هیئت والیبال ساری گفت: بازیکنان تیم عمران شهرداری ساری در این بازی موفق شدند با نتایج 25 بر 23، 25 بر 20 و 31 بر 29 حریف را شکست دهند و در جمع چهار تیم مرحله نیمه‌نهایی قرار گیرند.

اکبری با انتقاد از میزبانی بسیار بد و ضعیف سیرجانی در این بازی گفت: جو سالن به طوری بود که بازیکنان عمران شهرداری ساری در این دیدار هم فحش خوردند و هم حدود نیم ساعت در رختکن محبوس شدند.

وی با بیان اینکه تیم عمران شهرداری ساری یکی از گزینه‌های صعود به لیگ برتر است، اظهار کرد: در مرحله نیمه‌نهایی باید مقابل دیگر تیم مازندرانی کاله جوان محمودآباد بازی کنیم.

 رئیس هیئت والیبال ساری افزود: در مرحله نیمه‌نهایی نیز سه بازی انجام می‌شود که هر تیم در دو بازی برنده شود به مسابقه نهایی و فینال صعود می‌کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار