قطار انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی همچنان در حال طی کردن مسیر خود در ایستگاه تبلیغات است و کمتر از 60 ساعت دیگر به پایان کار این ایستگاه و شروع مرحله پایانی این انتخابات زمان باقی‌ مانده‌است.
کد خبر: ۱۸۶۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵ 23 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، قطار انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی همچنان در حال طی کردن مسیر خود در ایستگاه تبلیغات است و کمتر از 60 ساعت دیگر به پایان کار این ایستگاه و شروع مرحله پایانی این انتخابات زمان باقی‌ مانده‌است.

بر اساس رسالت خبری که عهده‌دارش هستیم، هر روز به‌صورت میدانی از سطح شهر و شهرستان بازدیدهایی انجام می‌دهیم.

اما امروز نیز شاهد برخی بی‌قانونی‌ها از طرف برخی ستادهای تبلیغاتی بودیم.

برخی ستادها در حال نصب پوسترها و تراکت‌های تبلیغاتی خود بوده‌اند، اما این کار توسط نوجوانان 14 الی 15 ساله در حال انجام بود، این نوجوانان نیز در حال نصب این تراکت‌ها در تمام نقاط شهر و مبلمان شهری بودند.

وقتی از آنها می‌پرسیم که چرا بر روی جدول و مبلمان شهری این تراکت‌ها را نصب می‌کنند، در جواب می‌گویند: به ما گفته‌اند همه‌جا این تراکت‌ها را بچسبانیم!

این جواب بی‌خیالی و بی‌توجهی مسئولان ستادهای انتخاباتی را می‌رساند که فقط به فکر کاندیدای مورد حمایت خود هستند و به مردم و نازیبایی شهری فکر نمی‌کنند.

اما مشکل دیگری که در بحبوحه تبلیغات کاندیداها با آن روبه‌رو بودیم، برپایی کارناوال‌های انتخاباتی و بوق‌های ممتد همراه با پخش مداحی بود که این دو مورد هیچ سنخیتی با یکدیگر ندارند.

در صورتی‌که مهرداد ابراهیمی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران پیاده‌روی و کارناوال داوطلبان و حتی حامیان کاندیداها در سطح شهر ممنوع دانسته و بیان کرده که فرمانداران شهرستان‌ها باید در برابر قانون‌شکنی طرفداران کاندیداها با ایجاد کارناوال و پیاده‌روی برخورد کنند، بااین‌وجود بازهم شاهد برپایی این دست کارناوال‌های انتخاباتی بوده‌ایم.

در رابطه با این کارناوال‌ها هم باید گفت با توجه به قانون تبلیغات انتخاباتی و ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) کاری بسیار عجیب است و عجیب‌تر از این موضوع نیز وقتی مسئول این ستاد متوجه فیلم‌برداری از کارناوال انتخاباتی ستاد خود شد به‌سمت ما آمده و با آوردن اسم حامیان ستاد قصد داشت کار خود را توجیه کرده و بگوید که این برنامه با هماهنگی ارگان‌های مختلف انجام شده‌است.

در یکی دیگر از ستادها نیز وضعیت به شکل دیگری بود و خودرویی که با تراکت‌های تبلیغاتی نامزد انتخاباتی پوشانده شده‌بود در سطح شهر در حال گردش بود و با بوق‌های ممتد خود آلودگی صوتی و عدم آسایش را برای شهروندان به ارمغان می‌آورد.

امیدواریم مسئولان استانی، شهرستانی و ستادهای انتخاباتی کاندیداهای محترم دهمین مجلس شورای اسلامی به این موضوع توجه داشته باشند تا در روزهای باقی‌مانده شاهد این موضوعات نباشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار