رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی مازندران خبر داد
رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: از بعد از ظهر فردا از ناپایداری و ابرناکی آسمان کاسته شده و برای روزهای پایانی هفته آسمان مازندران عمدتاً صاف تا آفتابی همراه با افزایش تدریجی دما پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۱۸۹۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳ 29 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، احمد اسدی اظهار کرد: پیرو اطلاعیه قبلی اداره‌کل هواشناسی مازندران با نفوذ سامانه بارشی به‌تدریج شاهد بارش باران، بارش برف در ارتفاعات و کاهش دمای استان بودیم.

وی با بیان اینکه این سامانه بارشی روزهای دوشنبه 10 و سه‌شنبه 11 اسفند ماه امسال در مازندران فعال است، افزود: پیامد آن بارش باران، بارش برف در ارتفاعات، وزش باد و کاهش دماست.

رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه این بارش‌ها به‌تدریج تا صبح روز شه‌شنبه کماکان در آسمان استان ادامه دارد، اضافه کرد: از بعد از ظهر فردا از ناپایداری و ابرناکی آسمان کاسته شده و برای روزهای پایانی هفته آسمان مازندران عمدتاً صاف تا آفتابی همراه با افزایش تدریجی دما پیش‌بینی می‌شود.

اسدی یادآور شد: بیشترین میزان بارش باران از شب گذشته تا صبح امروز مربوط به کجور 11، پل‌سفید 10 و ساری، قائم‌شهر و کیاسر 9 میلی‌متر بوده است.

وی ادامه داد: همچنین بیشترین میزان بارش برف در این مدت از سیاه‌بیشه و کیاسر با ارتفاع چهار سانتی‌متر به ثبت رسید.

رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی مازندران در مورد وضعیت دما، تصریح کرد: با توجه به افزایش دمای روزهای گذشته در استان، انتظار داریم دمای هوای استان در مناطق ساحلی و جلگه‌ای تا پنج درجه و در ارتفاعات تا 15 درجه کاهش یابد.

اسدی در پایان گفت: وضعیت دریای مازندران نیز برای روزهای دوشنبه 10 و سه‌شنبه 11 اسفند ماه امسال مواج پیش‌بینی می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار