شاید به همین دلیل است که فضای انتخاباتی حاکم بر اذهان بسیاری از آنان هنوز جای خود را به تلاش و برنامه‎ریزی برای زندگی معاش مردم نداده است.
کد خبر: ۱۹۱۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۶ 02 March 2016
به گزارش تابناک مازندران، با گذشت 5 روز از پایان انتخابات 7 اسفند هنوز هم بسیاری از ادارات اجرایی استان در همان حال وهوای سکون و سکوت انتخاباتی سیر می‎کنند و گویی قرار نیست به فعالیت و تلاش جدی برای توسعه مناطق باز گردند.
انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری امسال اگرچه با ویژگی‎های منحصر به‌فرد مانند توجه به لیست‌های سیاسی، نقش ویژه شبکه‎های مجازی موبایلی و بداخلاقی‎های عجیب و غریب همراه بود اما این مساله گویی موجب شده است تا اغلب فرمانداری‎ها که به عنوان مجریان انتخابات در شرایط امنیتی و امانتی وجود داشتند، یخ انتخابات را همچنان بر دیوارها احساس کنند.
اگرچه در انتخابات اخیر نیز مانند همه انتخاب‎های سال‎های گذشته مسئولان به بیطرفی در انتخابات توصیه شده بودند اما اغلب فعالان سیاسی اجتماعی و طرفداران ربرجسته انتخاباتی را همان مدیران یا کارمندان ادارات اجرایی تشکیل می‌دهند که در کنار کک به ایجاد شور انتخاباتی نیم‎نگاهی به ترفیع و ارتقای جایگاه نیز داشتند و شاید به همین دلیل است که فضای انتخاباتی حاکم بر اذهان بسیاری از آنان هنوز جای خود را به تلاش و برنامه‎ریزی برای زندگی معاش مردم نداده است و این را می‎توان از اخبار این روزهای استان لمس کرد.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار