خونه به‎خونه میزبان برای باقی ماندن در کورس صدرنشینی به سه امتیاز این بازی خانگی بیشتر از همیشه نیاز داشت اما به تک امتیاز این بازی قانع شد تا در همان رده دوم باقی بماند.
کد خبر: ۱۹۴۳۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۲ 07 March 2016
به گزارش تابناک مازندران، تیم فوتبال خونه بهخونه بابل نماینده مازندران در لیگ دسته یک فوتبال کشور که انتظار می‎رفت در بازی خانگی امروز خود برابر نماینده خرم‎آباد به برتری دست یابد پس از 90 دقیقه تلاش به یک امتیاز قانع شد.

در هفته بیست ونهم لیگ دسته یک فوتبال کشور در حالی دو تیم خونه بهخونه بابل و خیبر خرمآباد در ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل به مصاف هم رفتند تیم بابلی با پیروزی در این بازی خانگی فرصت صدرنشینی در جدول را داشت اما محقق نشد.

خونه به‎خونه میزبان برای باقی ماندن در کورس صدرنشینی به سه امتیاز این بازی خانگی بیشتر از همیشه نیاز داشت اما با وجود بازیکنان مصدوم و محروم زیاد به تک امتیاز این بازی قنع شد تا با 51 امتیاز در همان رده دوم باقی بماند.

نساجی قائمشهر دیگر تیم مازندرانی حاضر در این رقابتها نیز در بازی امروز خود در ورزشگاه حافظیه شیراز مقابل فجر سپاسی این شهر تن به شکست داد تا خورشید گرمابخش این تیم همچنان در پس ابرها بماند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار