نایب رئیس هیئت والیبال آمل
نایب رئیس هیئت والیبال آمل گفت: والیبالیست‌های این شهرستان در مسابقات قهرمانی والیبال بانوان رده جوانان مازندران به مقام نخست دست یافتند.
کد خبر: ۲۰۰۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷ 20 March 2016

به گزارش تابناک مازندران، ملیحه جعفری‌صرافی اظهار کرد: رشته ورزشی والیبال علاوه بر مردان، در بین بانوان علاقه‌مندان زیادی دارد.

وی افزود: آمل از شهرهای والیبالی کشور است که علاوه بر رده‌های نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان به والیبال‌دوستان رده پایه و نونهالان در دو بخش آقایان و بانوان توسط اساتید مجرب و کارآزموده آموزش‌های لازم داده می‌شود.

نایب رئیس هیئت والیبال آمل تصریح کرد: آخرین رویداد ورزشی والیبال بانوان در این شهرستان طی روزهای پایانی سال 1394 روی داد که در آن میزبانی مسابقات کانون‌های دختران مازندران در رده سنی جوانان به آمل سپرده شد.

این مسئول ادامه داد: این دوره از مسابقات با نام و یاد مرحوم فائزه قاضی‌پور برگزار شد.

جعفری‌صرافی با تأکید بر سطح کمی و کیفی رقابت‌ها، خاطرنشان کرد: هیئت والیبال آمل در مرحله یک‌چهارم نهایی این رویداد ورزشی مقابل تیم‌ پایتخت ساحلی نور با نتیجه دو بر صفر پیروز شد و در دیدار فینال مقابل هیئت والیبال بابل با نتیجه سه بر صفر پیروزی را از آن خود کرد.

وی بیان کرد: با پایان مسابقات تیم‌های هیئت والیبال آمل، هیئت والیبال بابل و پایتخت ساحلی نور مکان نخست تا سوم را از آن خود کردند.

نایب رئیس هیئت والیبال آمل با اشاره به برگزاری رقابت‌های والیبال نونهالان متولد سال 1383 در مازندران، ادامه داد: این دوره از مسابقات هم با حضور 13 تیم دنبال شده که 36 بازی در آن برگزار شد.

جعفری‌صرافی در پایان توضیح داد: در پایان این دوره از مسابقات نیز تیم ایران‌زمین تنکابن به مقام قهرمانی رسید، هیئت آمل نائب قهرمان شد و سرزمین کهن تنکابن سوم شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار