کد خبر: ۲۰۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۱ 08 April 2015
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران اعلام کرد : مردم ولایتمدار این استان بعد از اقامه نماز جمعه این هفته در تمام شهرهای استان در حمایت از مردم مظلوم یمن راهپیمایی خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری ایرنا، این شورا روز چهارشنبه در اطلاعیه ای با دعوت مردم برای حضور در این راهپیمایی آورده است : امروز جهان با جنایاتی مواجه شده است که روح هر انسان آزاده ای را آزرده و با تمامی اصول اخلاقی و انسانی ناسازگار است . رژیم آل سعود و وهابیت طی سال های اخیر دستش به خون مظلومان جهان اسلام آغشته شده و با سوءاستفاده از عنوان خادم حریمن شریفین، خود را به محور شرارت و پلیدی در جهان اسلام تبدیل ساخته است، جنایات آل سعود در تخریب اماکن مقدس، کشتن مردم مظلوم و بی دفاع بحرین و حمایت از گروه های ملحد تکفیری و اینک حمله ناجوانمردانه به مردم یمن، چهره ای خشن و کثیف را از این رژیم وابسته ترسیم کرده و مردم استان ولایتمدار مازندران تنفر خود را از جنایات این رژیم آمریکایی اعلام می کنند.

در این اطلاعیه آمده است : مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه استان مازندران پس ازاقامه نماز پرشکوه این هفته جمعه درحمایت از مردم مظلوم یمن و محکومیت حمله نظامی عربستان سعودی به این کشور در سراسر شهرهای مازندران تظاهرات برگزار خواهند کرد.

نمازگزاران جمعه در سراسر استان مازندران بمنظور حمایت از مردم مظلوم یمن در این راهپیمایی حضور پرشوری داشته وجنایات آل سعود را در به خاک وخون کشیدن کودکان بی دفاع ومظلوم یمن فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم آل سعود سر خواهند داد.

مردم مازندران در این راهپیمایی تأکید خواهند داشت که : ملت یمن هیچگاه تنها نبوده و نیستند و ملت ایران با تمام توان در کنار جنبش انصارالله و مقاومت قرار داشته و ازهیچ حمایت انسان دوستانه ای دریغ نخواهد کرد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران در این اطلاعیه تاکید کرده است راهپیمایی مردم ولایتمدار مازندران در محکومیت حمله نظامی عربستان سعودی به یمن و مقاومت مردم یمن برای دفاع از تمامیت ارضی کشور خود و مقاومت بر روی اصول و ارزش های اسلامی این فریاد استکبار ستیزی مسلمانان را به گوش جهانیان خواهد رساند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران اعلام کرد که حمله نظامی عربستان سعودی به یمن با حمایت آمریکا و برخی کشورهای عربی صورت می پذیرد و این ننگ تاریخی بر پیشانی تمامی متحدان آل سعود برای همیشه تاریخ باقی خواهد ماند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار