کد خبر: ۲۱۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۷ 11 April 2015
مردم ولایتمدار مازندران با شرکت در راهپیمایی پس از اقامه نماز باشکوه جمعه اقدامات رژیم آل سعود را محکوم و با مردم مظلوم و ستمدیده یمن همدلی کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، راهپیمایی باشکوه مردم مازندران بعد از اقامه نماز جمعه در شهرهای مختلف استان آغاز شد و نمازگزاران مازنی با حضور در این مراسم، خشم و انزجار خویش را از اقدامات آل سعود به نمایش گذاشتند.

آنان همچنین با دردست داشتن پلاکاردها و سردادن شعارهایی در حمایت از ملت ستمدیده یمن، با این ملت مظلوم همدردی کردند و خواهان شکست سکوت برخی کشورهای مسلمانان در حمایت از ملتهای ستمدیده از جمله یمن شدند.

راهپیمایان مازندرانی علاوه بر این با سردادن شعارهایی بر ضد آل سعود و حامیانش، کشتار مردم بیگناه و غیرنظامی یمن و اعمال و اقدامات رژیم آل سعود را در تجاوز به این کشور محکوم کردند.

مردم ولایتمدار مازندران پس از برگزاری نماز عبادی و سیاسی نماز جمعه با جضور در صف های پرشکوه راهپیمایی، خواستار اقدام سازمانهای بین المللی برای محکوم کردن جنایات رژیم سعودی و اسرائیل در کشورهای منطقه شدند.

تظاهرات مردمی علیه حملات هوایی عربستان به یمن و به خاک و خون کشاندن صدها زن و کودک بی‌گناه این کشور پس از برگزاری نماز وحدت آفرین جمعه در سراسر استان مازندران در حال برگزاری است.

راهپیمایی مردم ولایتمدار مازندران در محکومیت حمله نظامی عربستان سعودی به یمن ومقاومت مردم یمن برای دفاع از تمامیت ارضی کشور خود و مقاومت بر روی اصول و ارزش های اسلامی این فریاد استکبار ستیزی مسلمانان را به گوش جهانیان خواهد رساند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار