رئیس هیئت کوهنوردی مازندران
رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی مازندران از عضویت دو کوهنورد مازندرانی در تیم ملی امید جمهوری اسلامی ایران خبر داد.
کد خبر: ۲۳۰۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۸ 16 May 2016

به گزارش تابناک مازندران، افشین احمدی اظهار کرد: تیم ملی کوهنوردی جمهوری اسلامی ایران که پایان هفته گذشته کشور را به مقصد گرجستان ترک کرد موفق شد با اقتدار بلندترین قله این کشور را فتح کند.

وی با اشاره به اینکه در این صعود دو کوهنورد مازندرانی در ترکیب تیم ملی جمهوری اسلامی ایران حضور داشتند، خاطرنشان کرد: هانیه داوودی و مهدی رمضانی دو کوهنورد شایسته و توانمند مازندرانی بودند که موفق شدند پس از 10 مرحله اردوهای آموزشی، انتخابی و حضور در کمپ اتحادیه جهانی کوهنوردی در زمستان گذشته به عضویت تیم ملی کوهنوردی درآیند.

رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی مازندران تصریح کرد: اعضای تیم ملی امید کوهنوردی متشکل از 13 پسر و 4 دختر بودند که موفق شدند قله کازبک له با ارتفاع 5 هزار و 47 متر را در گرجستان فتح کنند.

احمدی خاطرنشان کرد: کوهنوردی استان مازندران دارای ظرفیت بسیار مناسب و سرمایه‌های ارزشمندی است که در چند سال گذشته به تلاش ورزشکاران، مربیان، گروه‌ها و باشگاه‌های سطح استان رشد و توسعه خوبی داد.

وی تاکید کرد: حضور یک بانوی مازندرانی در میان 4 عضو تیم ملی نشان از سرمایه ارزشمند این رشته در میان بانوان همانند آقایان دارد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار