کد خبر: ۲۳۴۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰ 15 April 2015
رئیس ستاد عتبات عالیات مازندران با اشاره به اینکه ۳۱ میلیارد ریال نذورات در مازندران جمع آوری شد، گفت: ۱۲۵ درصد پیشرفت عملکرد عتبات عالیات استان بیش از سقف در نظر گرفته شده در سال ۹۳ بود.

محمد حسن اصغری، رئیس ستاد عتبات عالیات مازندران،  به خبرنگار شبستان گفت: 31 میلیارد ریال، جمع آوری نذورات به ستاد عتبات عالیات مازندران در سال گذشته صورت گرفت که 26 میلیارد و 300 میلیون ریال وجه نقد و 4 میلیارد ریال کالا و جواهرات بود.

وی با اشاره به اینکه  این مقدار جمع آوری شده در مقایسه با سال 1392 با 15 درصد، افزایش روبرو شد، اظهار کرد: 125 درصد پیشرفت عملکرد عتبات عالیات مازندران بیش از سقف در نظر گرفته شده در سال 93 بود.

اصغری تصریح کرد: عتبات عالیات مازندران در سال 1392 رتبه برتر کشوری  و شهرستان ساری، رتبه برتر شهرستان های کشور را کسب کرد.

وی بیان کرد: ساخت 500 متر صحن حضرت زهرا (سلام الله علیها) به عهده ستاد عتبات عالیات مازندران در سال 1394 گذاشته شده که با محاسبه 30 میلیون ریال ساخت هر متر مربع در مجموع هزینه ساخت به 15 میلیارد ریال می رسد.

اصغری ابراز کرد: تهیه 500 خشت طلا گنبد حضرت امام حسین (علیه السلام) به عهده ستاد عتبات عالیات مازندران در سال 1394 قرار داده شده است که با محاسبه 21 میلیون و 500 هزار ریال هر خشت  در مجموع هزینه ساخت تهیه این خشت ها به 10 میلیارد و 75 میلیون ریال می رسد.

 وی گفت: 6 میلیارد ریال ساخت صحن حضرت زینب (سلام الله علیها) در دمشق به عهده ستاد عتبات عالیات مازندران در سال 1394است.

 اصغری یادآور شد: سازماندهی عتبات عالیات شهرستان ها و ورود خیرین در افزایش نذورات هر شهرستان، تاثیر گذار است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار