کد خبر: ۲۳۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳ 17 April 2015
عضو شورای شهرستان آمل با تاکید بر اختصاص تسهیلات ویژه برای توسعه مناطق محروم، گفت: ۵۰ درصد روستاهای بخش دشت سر آمل با معضل کم آبی مواجه است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، سیدمحمد حسنی شامگاه پنجشنبه در همایش بزرگداشت مقام زن و روز مادر بخش دشت‌سر این شهرستان با بیان اینکه بخشداری دشت‌سر آمل دو سال پیش  مستقل شده است، اظهار داشت: این بخش با 34 روستا دارای 40 هزار نفر جمعیت روستایی است.

وی با تاکید بر اینکه بخش دشت‌سر با توجه به گمنام بودن در استان به لحاظ عمرانی و پیشرفت اقتصادی در این دو سال به رونق مطلوبی دست یافته است، افزود: با حمایت نماینده مردم آمل و تلاش مسئولان آمل در یک سال اخیر همه روستاهای‌ از بخش از نعمت گاز رسانی بهره‌مند شدند.

حسنی با بیان اینکه روستاهای دشت‌سر در بخش‌های آب، راه روستایی اقداماتی در دست اجرا دارد، افزود: در اجرای عملیات آب‌رسانی نیز امسال با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد تومان کمبود آب 15 روستا بخش رفع می‌شود.

وی با اشاره به مشکل کشاورزان در زمینه توزیع برنج بیان داشت: با توجه به مشکلات اقتصادی و تورم در کشور با همدلی دولت تدبیر و امید خرید برنج کشاورزان حل شده و خرید برنج طارم در کنار خرید برنج کم‌محصول در دستور کار دولت قرار گرفت.

حسنی خاطرنشان کرد: تلاش دولت در امر اجرای بیمه سلامت که بعد از انقلاب بی‌سابقه و نمونه بوده، به خوبی در روستاها و رضایتمندی مردم در حال اجرایی است.

رقیه فلاح، مدرس یک دانشگاه در این مراسم نیز با اشاره به زندگی‌نامه دخت نبی اکرم(ص) حضرت فاطمه‌زهرا (س) این بانوی دو عالم را سرلوحه زنان بیان کرد و گفت: همه ویژگی‌هایی که معصومین داشتند این حضرت یک جا و به عنوان مطهر داشتند.

وی ادامه داد: فاطمه(س) سرور زنان عاملین است و همه ما باید به این حضرت اقتدا کنیم.

فلاح با تاکید براینکه امروزه رسالت مادران بسیار سنگین است، گفت: مهم‌ترین وطیفه مادران تربیت فرزندان است و برای تربیت فرزندان باید از سیره فاطمه زهرا(س) استفاده ببرند.

در پایان همایش 115 زن، بانو و مادر شهید با حضور معاون فرماندار، مسئول اموربانوان و خانواده فرمانداری آمل، رئیس بنیاد شهید آمل، فرماندهی مقاومت بسیج بخش دشت‌سر با اهدای لوح تقدیر و جوایز تجلیل به عمل آمد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار