کد خبر: ۲۴۵۳۷۰
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۳ 13 June 2016

استاندار مازندران گفت: فاینانس سد هراز در شورای اقتصاد تصویب شد.

به گزارش خبرگزاری ایسنا منطقه مازندران، ربیع فلاح‌جلودار در بررسی وضعیت اقتصاد مقاومتی با حضور نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران  اظهار کرد: یكی از اقدامات بسیار خوب استان برگزاری منظم ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بوده كه تاكنون 640 مصوبه داشته و بیش از 300 مصوبه اجرایی شده و مشكلات تعدادی از واحدهای تولیدی برطرف شده است.

وی تصریح کرد: یكی از ظرفیت های كارآفرینی در استان آموزش های فنی و حرفه ای بوده كه 64 هزار نفر دوره های فنی و حرفه ای را در سال گذشته گذرانده و 5 هزار نفر از این افراد شاغل شدند.

استاندار مازندران از ایجاد 15 هزار شغل خرد و خانگی در سال 94 خبر داد و خاطرنشان کرد: برای رفع مشكل واحدهای تولیدی و رونق تولید نیز 470 میلیارد تومان تسهیلات برای 353 واحد تولیدی در نظر گرفته شده كه به زودی انجام می‌شود.

فلاح‌ از سرمایه گذاری دو هزار و 500 میلیارد تومانی در حوزه گردشگری مازندران خبر داد و گفت: توجه به توسعه شركت های دانش بنیان و ایجاد شغل در حوزه آی تی، تصویب 57 طرح در حوزه اقتصاد مقاومتی و ایجاد 3 پنجره واحد سرمایه گذاری در حوزه های گردشگری ، كشاورزی و صنعت معدن و تجارت از جمله این اقدامات بوده است.

وی همچنین از تصویب فاینانس سد هراز در شورای اقتصاد خبر داد و ابراز امیدواری کرد: با توجه به برنامه های در حال اجرا شاهد تحقق اقتصاد مقاومتی و عملیاتی کردن آن در مازندران باشیم.

خبرگزاری ایسنا منطقه مازندران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار