دیدار تیم های شهروند ساری و یاسین پیشرو قم از ساعت 18 عصرسه شنبه 26مرداد درسالن ورزشی سیدرسول حسینی ساری برگزار می شود.
کد خبر: ۲۷۸۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸ 15 August 2016
به گزارش تابناک مازندران، هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاههای کشور در حالی عصر فردا با برگزاری 5 مسابقه در شهرهای مختلف کشور برگزار خواهد شد که تیم شهروند ساری در یکی از دیدارهای حساس این هفته درخانه میزبان تیم رده سوم جدول است.

قضاوت این دیدار حساس را قاسمعلی شهسوار و محمدرضا ذاکری با کمک مصطفی کرد و مهدی عظیم برعهده دارند و از سوی کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال جواد فهیمی راد به عنوان ناظر بازی به ساری خواهد آمد.

دو تیم درحالی در هفته چهارم این رقابت ها به مصاف هم می روند که تیم شهروند در هفته سوم در دیداری خانگی وحساس با نتیجه 4بر3 تیم مقاومت البرز را شکست داد و در مقابل تیم یاسین پیشرو قم با نتیجه 2 بر یک از سد تیم دانشگاه آزاد گذشت.

با توجه به شرایط مشابه دو تیم با وجود متفاوت بودن وضعیتشان در جدول رده بندی ، میل به پیروزی در هر دو تیم زیاد است، چرا که تساوی در این هفته موقعیت آنها را در رسیدن به جمع مدعیان جدول با مشکل مواجه خواهد کرد.
تیم یاسین پیشرو قم که با هدایت محمدرضا حیدریان در رقابت های امسال لیگ برتر حاضر شده درحالی به مصاف شهروند ساری می رود که شرایط خوبی در جدول دارد و با 7 امتیاز در رده سوم است.

تیم شهروند ساری هم با هدایت علیرضا رعدی هم پس از 2 باخت هفته اول و دوم و به لطف پیروزی هفته سوم درخانه با 3 امتیاز در رده نهم جای گرفته است.
** به دنبال دومین پیروزی درخانه هستیم
سرمربی تیم شهروند ساری در آستانه بازی حساس تیمش در هفته چهارم برابر تیم یاسین پیشرو قم به خبرنگار ایرنا گفت : روند هماهنگی و انسجام تیمی ما بهتر از سه بازی گذشته لیگ شده و دراین بازی حساس محکوم به پیروزی هستیم.
علیرضا رعدی افزود : هر بازی لیگ و امتیاز آن برای ما ارزشمند و مهم است و طبیعی است که حق اشتباه حتی اشتباهات فردی نداریم.
وی ادامه داد: از تیم یاسین پیشرو قم شناخت خوبی داریم و با آنالیزی که روی نقاط ضعف و قوت این تیم انجام دادیم، سعی خواهیم کرد تا در مقابل هوادارانمان ، دومین پیروزی فصل را نیز درخانه کسب کنیم.

سرمربی شهروند یادآورشد: به همه هواداران این قول را می دهم که تیم شهروند روز به روز بهتر می شود و به روزهای اوج خود بازخواهد گشت.
پس از پایان بازی های هفته چهارم لیگ برتر فوتسال باشگاههای کشور ، بازی های لیگ به خاطر حضور تیم ملی در رقابت های جام جهانی کلمبیا ، مسابقات لیگ برتر تا 25 مهر ماه تعطیل خواهد شد.
تیم ملی فوتسال ایران روز چهارشنبه 27 مرداد برای برپایی اردویی و شرکت در تورنمنت عازم تایلند خواهد شد و روز پنجشنبه چهارم شهریور ماه به تهران باز می گردد تا پس از آن برای برگزاری دو دیدار دوستانه مقابل ازبکستان در روزهای هفتم و هشتم شهریور ماه عازم مشهد شود.

شاگردان ناظم الشریعه 18 شهریور ماه عازم کلمبیا می شوند تا برای حضور در جام جهانی آماده شوند.
تیم ملی فوتسال ایران 22 شهریور ماه اولین بازی خود را مقابل اسپانیا انجام خواهد داد و پس از آن در روزهای 25 و 28 شهریور به ترتیب به مصاف مراکش و آذربایجان خواهد رفت.
 
ایرنا
برچسب ها: فوتسال
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار