جهت حضور در مسابقات المپیاد جهانی کارگران؛
با فراخوان 45 نفر از ورزشکاران استانهای سراسر اولین اردوی آماده سازی تیم فوتبال کارگران کشور جهت شناسائی نفرات اصلی تیم ملی برای حضور در مسابقات المپیاد جهانی کارگران...
کد خبر: ۲۸۲۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸ 27 April 2015
با فراخوان 45 نفر از ورزشکاران استانهای سراسر اولین اردوی آماده سازی تیم فوتبال کارگران کشور جهت شناسائی نفرات اصلی تیم ملی برای حضور در مسابقات المپیاد جهانی کارگران از 19 لغایت 25 خرداد ماه سال جاری در ورزشگاه شهدای ساری برگزار می شود.
به گزارش تابناک علی دزائی پور رئیس هیئت ورزشی کارگران مازندران با اعلام این مطلب گفت: با توجه به تصمیمات کمیته فنی فدراسیون ورزش کارگران کشور آقایان مهدی مناجاتی سرمربی اسبق تیم ملی ایران  ، رضا تقوی ملی پوش ساروی سالهای گذشته و استاد حبیب گودرزی  که از افتتخارات ورزش کشورمان محسوب شده  بعنوان کادر فنی بر عملکرد افراد دعوت شده در این اردوی سه روزه نظارت داشته تا نمایندگان شایسته را جهت حضور در رقابت جهانی فوتبال کارگری معرفی نمایند .
وی تصریح کرد: در این اردو تعداد 17 نفر بعنوان نفرات اصلی معرفی و با توجه به فرصت اندک باقی مانده اردوهای بعدی تیم ملی با توجه به شرایط و امکانات سایر استانها توسط کمیته  و کادر فنی  اعلام و بصورت تخصصی تر برای آماده سازی و هماهنگی بیشتر تیمی برگزار خواهد شد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار