کد خبر: ۲۸۵۶۹
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۷ 27 April 2015
جمعی از سپرده‌گذاران موسسه قرض‌الحسنه اعتماد مهر آریا  مقابل این موسسه تجمع و خواستار رسیدگی به حق و حقوق قانونی خود شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس ، این سومین تجمع سپرده‌گذاران موسسه قرض‌الحسنه مهر آریا در ساری و نخستین تجمع آنها در سال‌جاری است که در پی پرداخت نشدن وام به مشتریان و تمکین نکردن مسئول موسسه نسبت به بازگرداندن حساب‌های مردم است.

در آذرماه سال گذشته نیز سپرده‌گذاران این موسسه تجمعی در مقابل استانداری مازندران داشتند، اما نتیجه‌ای در بر نداشت؛ زیرا موسسه مذکور حتی در لیست بانک‌‌ها یا موسسات قرض‌الحسنه رسمی، دارای مجوز و مورد تایید بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران قرار ندارد، لذا مسئولیت مشکلات به وجود آمده در آن به عهده مشتریان و مسئول موسسه است.

قرار بود افرادی که در این موسسه سپرده‌گذاری کرده‌اند به اندازه مبلغ سپرده خود وام‌هایی با سود چهار درصد دریافت کنند، اما نه‌تنها چنین اتفاقی نیفتاده است، بلکه اکنون حتی سپرده خود را نمی‌توانند برداشت کنند.

 در پی تجمع جمع زیادی از سپرده‌گذاران در خیابان شهابی ساری، این خیابان بسته شده  بود و در عبور و مرور مردم و وسائل نقلیه اختلال ایجاد شده بود، پلیس راهور و نیروی انتظامی نیز در محل حادثه حضور داشته و به دنبال متفرق کردن تجمع‌کنندگان بودند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار