محدودیت های ترافیکی در جاده های مازندران از صبح امروز آغاز شد.
کد خبر: ۳۲۲۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸ 02 November 2016
 باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ محمد نژاد رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد همه كاميون ها و كاميونت ها به استثنای حاملين مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 صبح تا 22 امروز، پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.
 
وی با بیان اینکه تردد کلیه تریلرها نیز کماکان از جاده هراز ممنوع است، افزود: رفت و آمد تريلرها به استثنای حاملين مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 22 امروز و جمعه از تهران به قائم شهر و بالعكس نیز ممنوع خواهد بود.
 
سرهنگ محمد نژاد افزود: تردد انواع تريلر، كاميون و كاميونت از محور كرج چالوس و بالعکس نیز ممنوع است.
 
رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 15 تا 23 روز جمعه از کرج به مرزن آباد ممنوع است، گفت: با اعلام مأمورين پليس راه درمحل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 18 تا 23 همان روزاز مرزن آباد به كرج يكطرفه خواهد بود.
 
وی افزود: تردد موتور سیکلت بجزموتور سيكلت های انتظامی وامدادی برای انجام ماموريت های ضروری نیز از ساعت 12امروز تا ساعت 6 روز شنبه از محورهای چالوس ، هرازو سوادكوه ممنوع می باشد.
 
سرهنگ محمدنژاد با بیان اینکه محورهای مازندران در حال حاضر بارانی و لغزنده است، افزود: ارتفاعات برخی محورهای استان مه ‌آلود است و رانندگان باید با رعایت نکات ایمنی تردد کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار