استاندار مازندران:
با توجه به حجم بالای مسافرانی که به مازندران سفر می کنند متاسفانه از زیرساخت های مناسبی در بخش گردشگری برخوردار نیستیم و باید تلاش بیشتری صورت گیرد تا این کمبود ها هرچه سریعتر برطرف گردد .
کد خبر: ۳۲۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۷ 08 May 2015
استاندار مازندران پروژه قو الماس خاورمیانه را یک سرمایه ملی دانست و اظهار داشت: باید با حمایت های ملی و استانی مشکلات این پروژه را برطرف نمود تا در آینده نزدیک به بهره برداری برسد.

به گزارش تابناک ربیع فلاح جلودار در بازدید از پروژه قو الماس خاورمیانه سلمانشهر شهرستان عباس آباد، گفت: با توجه به حجم بالای مسافرانی که به مازندران سفر می کنند متاسفانه از زیرساخت های مناسبی در بخش گردشگری برخوردار نیستیم و باید تلاش بیشتری صورت گیرد تا این کمبود ها هرچه سریعتر برطرف گردد .
وی پروژه قو الماس خاورمیانه را یک سرمایه ملی دانست و اظهار داشت: باید با حمایت های ملی و استانی مشکلات این پروژه را برطرف نمود تا در آینده نزدیک به بهره برداری برسد.
مقام عالي دولت در استان با تاکید به ضرورت رفع موانع توسعه گردشگری، گفت: توسعه صنعت گردشگری زمینه را برای رونق اقتصادی مازندران و بویژه غرب استان فراهم خواهد کرد.
وی بر ضرورت رفع مشکلات این پروژه از قبیل تامین آب و برق تاکید کرد.
پس از بازديد استاندار مازندران و جمعي از مسئولين استاني از اين پروژه عظيم با برگزاري نشستي مسائل و مشكلات اين پروژه مورد بررسي قرار گرفت
سرمایه گذار پروژه قو الماس خاورمیانه در اين نشست گفت : 500 واحد تجاری این پروژه در طبقه اول آماده بهره برداری است که بیش از دو هزار نفر مشغول به کار خواهند شد .
احد عظیم زاده با بیان اینکه این پروژه 35 طبقه برای اولین بار در کشور ساخته می شود ، افزود: برای ساخت این پروژه عظیم تنها 160 میلیارد ریال از بانک ملی و 245 میلیارد ریال از بانک صادرات تسهیلات دریافت نموده ام .
عظیم زاده تصریح کرد: برای این پروژه 7 مگابایت برق نیاز است که امیدواریم با کمک مسوولان محلی و حمایت مدیران استانی هر چه سریعتر مهیا شود .
وی با اشاره به اینکه هتل، طرح دریا و پرورش ماهی این پروژه نیز در اولویت بعدی ما قرار دارد ، یاد آور شد: در تلاش هستیم تا این پروژه را در 22 بهمن امسال به بهره برداری برسانیم .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار