سرپرست پلیس‌راه مازندران خبر داد
سرپرست پلیس‌راه مازندران گفت: ارتفاعات محورهای سوادکوه و کندوان با بارش برف مواجه است که باید خودروها مجهز به تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیرچرخ باشند.
کد خبر: ۳۳۱۶۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶ 20 November 2016
به گزارش تابناک مازندران، محمدرضا خسرویان درباره آخرین وضعیت راه‌های مازندران در گفت‌وگو یی اظهار کرد: در حال حاضر ارتفاعات گدوک محور سوادکوه سپیدپوش و مه‌آلود است.
 
وی با اشاره به بارش برف در محور کندوان، اضافه کرد: همچنین ارتفاعات این محور مه‌آلود است.
 
سرپرست پلیس‌راه مازندران ادامه داد: در محور هراز مشکلی وجود ندارد.
 
این مسؤول با بیان اینکه تمام جاده‌های مازندران بارانی و لغزنده است، افزود: توصیه ما به مسافران این است با احتیاط تردد کنند.
 
خسرویان یادآور شد: با توجه به بارش برف در ارتفاعات محورهای سوادکوه و کندوان توصیه ما به رانندگان این است که خودروهای آنان مجهز به تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیرچرخ باشد.
 
وی بیان کرد: وضعیت آمد و شد خودروها در محورهای هراز، کندوان، سوادکوه و سمنان ـ مازندران به صورت عادی و روان است.
 
سرپرست پلیس‌راه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار کرد: با توجه به حضور مسافران به‌مناسبت سوگواری اربعین حسینی محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان اعمال می‌شود.
 
خسرویان با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تریلی کماکان از محور هراز، گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی تا ساعت 22 روز یک‌شنبه 30 آبان ماه امسال از این محور ممنوع است.
 
وی با اعلام اینکه محور هراز امروز یک‌طرفه می‌شود، اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت از ساعت 14 تا 23 روز یک‌شنبه 30 آبان ماه امسال از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس‌راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 23 همان روز از آب‌اسک به‌سمت رودهن به‌صورت یک‌طرفه است.
 
سرپرست پلیس‌راه مازندران به ممنوع بودن تردد انواع تریلی به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی تا 22 روز یک‌شنبه 30 آبان ماه امسال از تهران به قائم‌شهر و بالعکس اشاره کرد و افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 23 روز یک‌شنبه 30 آبان ماه امسال از کرج به مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس‌راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 23 همان روز از مرزن‌آباد به‌سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه است.
 
خسرویان با تأکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در محورهای مازندران، خاطرنشان کرد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کرده و با همکاری پلیس‌راه، سلامتی خود و خانواده را تضمین کنند.
 
وی در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار