سرپرست پلیس امنیت عمومی مازندران گفت: پنج واحد صنفی عرضه پوشاک و هفت رستوران و سفره‌خانه سنتی به دلیل تخلفات صنفی و رعایت نکردن ضوابط انتظامی و قانونی پلمب شد.
کد خبر: ۳۴۸۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۵ 24 December 2016
 سرهنگ احمدرضا فغانی در گفت‌وگو با مهر از اجرای طرح ضربتی نظارت بر صنوف در ساری خبر داد و گفت: به‌منظور ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با واحدهای صنفی متخلف طرح نظارت بر اماکن عمومی و واحدهای صنفی عرضه پوشاک و سفره‌خانه‌های سنتی در دستور کار ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان قرار گرفت.
 
وی افزود: ماموران در اجرای این طرح از ۱۴۰ واحد صنفی عرضه پوشاک و ۴۰ سفره‌خانه سنتی در شهرستان ساری بازدید کردند.
 
سرپرست پلیس امنیت عمومی استان تصریح کرد: در این بازدیدها به ۲۳ واحد صنفی عرضه پوشاک به دلیل رعایت نکردن قوانین و مقررات صنفی اخطار پلمب داده شد.
 
سرپرست پلیس امنیت عمومی مازندران خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح دو هزار البسه نامتعارف کشف و ضبط شد.
 
وی گفت: امنیت پدیده‌ای روانی و ذهنی است که بر همه ابعاد زندگی فردی و اجتماعی انسان‌ها تأثیر می‌گذارد و از طریق آن انجام هرگونه کنش و واکنش در عرصهٔ حیات فردی و اجتماعی امکان‌پذیر خواهد بود.
 
وی افزود: امنیت ارزشمندترین هدیه زندگی در اجتماع و بودن با دیگران است، پدیده‌ای که همواره دغدغهٔ خاطر انسان‌ها، دولت‌ها، حکومت‌ها و ملت‌ها است.
 
فغانی تصریح کرد: امروزه امنیت یک نیاز اولیه برای زندگی اجتماعی و جزء مهمی از حقوق شهروندی و از مهم‌ترین وظایف و تکالیف حکومت‌ها و دولت‌ها محسوب می‌شود که برای ایجاد آن باید برنامه پیشگیری از جرم را نیز مدنظر قرارداد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار