دكتر ذوالفقاري معاون امنيتي انتظامی کشور؛
كار رصد رسانه هاي مجازي داخل و خارج آغاز شده رفتار و جهتگيري هاي جريانهاي مختلف دنبال مي شود و زمينه هايي كه مي تواند موجب ناامني انتخاباتي شود شناسايي شده و در زمان مناسب...
کد خبر: ۳۵۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹ 14 May 2015
دكتر ذوالفقاري معاون امنيتي انتظامي کشور در جلسه شوراي تأمين مازندران گفت : در سال 93 كشور از نظر امنيتي در وضعيت بسيار خوبي بود و جرائمي كه در گذشته بيشتر جنبه افزايشي داشت كنترل شده و در حد بسيار زيادي كاهش پيدا كردند.
به گزارش تابناک دبير شوراي امنيت كشور افزود : در كشورهاي پيرامون با كم ثابتي و حضور تروريست ها مواجه هستيم كه تلاشهاي مجموعه دستگاهاي امنيتي انتظامي،و دفاعي مسئولين محترم استانها و استانداري ها و فرمانداريهاي مناطق مختلف انجام دادند از هر گونه تعرض  و تحرك كه گروهكها در نظر داشتند انجام دهند جلوگيري شد.
دكتر ذوالفقاري تصريح نمود : تقريبا ضربات قابل توجهي در مناطق جنوب ، مخصوصا جنوب شرق و در مناطقي از شمال غرب در سال 93  به گروهكها وارد شده و از بسياري از اقداماتي كه در نظر داشتند جلوگيري شد.

معاون امنيتي انتظامي وزارت كشور وضع امنيتي مازندران را بسيار خوب  ارزيابي كرد و گفت: بر اساس بررسي هاي انجام شده و رصد اخبار و اطلاعات، خوشبختانه استان مازندران جزء استانهاي اول در كاهش جرم در كشور در سال 93 به شمار مي روند.
وي تاكيد كرد : حدود 18 مصاديق جرم در مازندران بررسي شده  بين 3 تا 78 درصد جرائم در مازندران كاهش يافته و كشفيات افزايش يافته و بر اين اساس وضعيت امنيت در مازندران در سال 93 امنيت مناسب و جزء استانهاي موفق بوده است .
دكتر ذوالفقاري به برگزاري دو انتخابات مهم در سال جاري اشاره كرد و اظهار داشت : تلاش همه بر اين مبناست كه زمينه مشاركت حداكثري فراهم شود و انتخابات در امنيت كامل برگزار شود و با سلامت و رقابت جدي انتخابات برگزار گردد انشاء الله نتيجه همه اين موارد توليد و ايجاد سرمايه اجتماعي براي كشور باشد
وي تصريح نمود : در حوزه امنيتي ستاد امنيت انتخابات راه اندازي مي شود و به تبع آن ستاد امنيت انتخابات در استان و شهرستان تشكيل خواهد شد به همين منظور
كار رصد رسانه هاي مجازي داخل و خارج آغاز شده رفتار و جهتگيري هاي جريانهاي مختلف دنبال مي شود و زمينه هايي كه مي تواند موجب ناامني انتخاباتي شود شناسايي شده و در زمان مناسب جغرافيايي امنيت انتخابات را در كشور ترسيم خواهيم كرد و تمهيدات لازم را براي آماده سازي امنيت انتخابات در دستور كار است كه به تدريج اطلاع رساني خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار