در حالی که قرار بود راس ساعت 10 صبح چهارشنبه در دفتر خبرگزاری ایرنا در ساری، مناظره انتخاباتی نماینده چهار کاندیدای حاضر در انتخابات ریاست جمهوری امسال برگزار شود، لغو شد.
کد خبر: ۴۱۷۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹ 03 May 2017
این اتفاق در حالی صورت پذیرفت که برگزاری این مناظره از سوی سایت و خبرگزاری منتسب به دولت برنامه‌ریزی شده بود و قرار بود نمایندگان چهار کاندیدای ریاست‌جمهوری آقایان جهانگیری، قالیباف، رئیسی و روحانی در آن شرکت کنند.
 
شنیده‌ها از آن حکایت می‌کند که مشاوران ستاد انتخاباتی روحانی مانع از برگزاری این نشست شده‌اند چرا که معتقدند دولت عملکرد قابل دفاعی در این برهه از زمان ندارد و برگزاری این مناظره با وجود افرادی چون نبویان که در بطن تمامی مسائل کشور قرار دارد و به مسائل روز ایران آگاهی دارد، به شکست آنها منجر می‌شود.
 
نریمان مسؤول ستاد انتخاباتی روحانی در مازندران در حالی در این مناظره حاضر نشد که مدعی مشغله کاری است اما نبویان مسؤول ستاد انتخاباتی رئیسی برای حضور در این نشست، دیدار با ائمه جمعه غرب مازندران را لغو کرده است.
 
حال باید دید واکنش دفتر این کاندیداهای ریاست جمهوری به لغو این مناظره چیست، مناظره‌ای که سایت حامی دولت پیشنهاددهنده آن بود و با تماس نریمان مسؤول ستاد حسن روحانی در مازندران لغو شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار