جانشين فرمانده انتظامي استان از شناسايي و دستگيري کلاهبردار 30 ميليارد ريالي که با خريد و فروش خودرو طي 23 فقره از شهروندان کلاهبرداري کرده بود، خبر داد .
کد خبر: ۴۷۰۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۴ 31 July 2017
به گزارش پايگاه خبري پليس، سرهنگ "مهراب رياحي" با اعلام اين خبر، افزود: در پي مراجعه و طرح شکايت افرادي از نقاط مختلف کشور مبني بر کلاهبرداري از آنان از سوي فردي به نام جعلي"مهدي – الف" که خود را مامور اطلاعات معرفي کرده بود، موضوع به طور ويژه در دستور کار پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان قرار گرفت.
وي تصريح کرد: کارآگاهان و کارشناسان پليس آگاهي با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات از مال باختگان دريافتند، متهم به کلاهبرداري به نام واقعي "علي – ح" 36 ساله پس از اخذ وجه مورد معامله از افراد با تنظيم مبايعه نامه جعلي خريد و فروش خودرو، خود را مالک واقعي خودرو معرفي و از مال باختگان کلاهبرداري مي کند.
جانشين فرمانده انتظامي استان مازندران با اشاره به شناسايي مخفيگاه متهم به کلاهبرداري در يکي از شهرستان هاي غرب استان، افزود: ماموران در ادامه تحقيقات با هماهنگي قضائي اين فرد را در اقدامي غافلگيرانه دستگير کردند.
سرهنگ رياحي، خاطر نشان کرد: متهم به کلاهبرداري پس از دستگيري در اظهارات خود عنوان داشت با اين ترفند تاکنون از 23 نفر در مناطق مختلف کشور بيش از 30 ميليارد ريال کلاهبرداري کرده است .
جانشين فرمانده انتظامي استان مازندران، افزود: متهم پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي و با قرار مناسب صادره روانه زندان شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار